SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gala KTR przeniesiona na październik. Tańsze zgłoszenia

Tegoroczna gala konkursu reklamowego KTR odbędzie się wyjątkowo w październiku. Zgłoszenia do konkursu będą tańsze o kilkanaście procent. 

Organizatorzy konkursu reklamowego KTR początkowo przenieśli galę finałową z maja na czerwiec. W związku z trwającym  zagrożeniami związanym z epidemią COVID-19 gala finałowa konkursu została przeniesiona na jeszcze późniejszy, październikowy termin.

- W czasach epidemii i obaw branży przed kryzysem zorganizowanie konkursu jest wyjątkowo trudne. Z tej perspektywy jeszcze wyraźniejsza jest rola jaką KTR pełni w środowisku. Organizowany od 17 lat stał się nie tylko punktem odniesienia dla kreatywności, dizajnu, twórczości i produkcji reklamowej w Polsce, ale również miejscem i czasem inspiracji - pisze w liście Maciej Waligóra, przewodniczący zarządu KTR.

Nagrody KTR przyznawane są w 4 kategoriac Communication, Design, Technology oraz Craft.

- Chcemy, aby tegoroczny Konkurs KTR miał dużo więcej walorów edukacyjnych. Żeby wskazywał, promował i komentował te działania, które mogą zainspirować innych do tworzenia jeszcze lepszych rozwiązań w komunikacji marketingowej - pisze Maciej Waligóra.

Zainteresowani mogą zgłaszać prace w terminach: do 8 maja (Early Birds) oraz do 11 września. Obrady jurorów online zaplanowano na październik.

Nowy cennik zgłoszeń do KTR 2020

W tym roku ceny zgłoszeń do nagród KTR zostały obniżone. Prace zgłoszone do 8 maja (Early Birds) są obniżone o 25 proc., te zgłaszane do 11 września o 15 proc. Organizatorzy nie przewidują żadnych rabatów uzależnionych od liczby zgłaszanych prac.

Dołącz do dyskusji: Gala KTR przeniesiona na październik. Tańsze zgłoszenia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ariadna
Whoah, taniej kilkanaście procent.
No to nieźle.

Ale nadal wysokie wpisowe jest barierą nie do przejścia i sieciówki mogą się zabawiać w TWA.
0 0
odpowiedź