SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gastronomia ma uniezależnić Agorę od przychodów reklamowych. „Plan powolnego wzrostu”

Agora traktuje nową działalność biznesową na rynku gastronomicznym jako sposób na uniezależnienie całej grupy od przychodów reklamowych. - Jest to plan powolnego wzrostu, natomiast nie wykluczamy akwizycji czy też master franczyzy. Będziemy obserwować i analizować ten rynek - wyjaśnia Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory.

Warszawska siedziba Agory, fot. materiały PR Warszawska siedziba Agory, fot. materiały PR

Razem z partnerami Piotrem Komórem (zarządza Hard Rock Cafe) i Piotrem Grajewskim (Blue Cactus) Agora chce w ciągu czterech lat otworzyć 45 lokali gastronomicznych typu fast casual. We wtorek ogłoszono, że należąca do grupy firma Helios podpisała umowę inwestycyjną partnerami. Agora zainwestuje w nową działalność w sumie 10 mln zł.

- W pierwszym okresie zainwestujemy 5 mln zł. Jest to plan powolnego wzrostu, natomiast nie wykluczamy akwizycji czy też master franczyzy dla konceptów, które jeszcze nie są obecne w Polsce. Będziemy obserwować i analizować ten rynek - tłumaczy Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory.

Wchodząc na rynek gastronomiczny Agora odnalazła niszę: lokale fast casual są w Polsce mało widoczne, ale bardzo popularne zagranicą, dlatego spółka chce obserwować zagraniczne sieci i powoli rozwijać tę gałąź biznesu.

- Ten segment biznesu będzie nas uniezależniał od przychodów reklamowych jako Grupa - podkreśla Kryńska-Godlewska.

- Uważamy, że ten rynek dobrze wpisuje się w obserwowane trendy: coraz więcej ludzi jada na mieście. Wydatki w Polsce na ten cel nadal są dużo niższe niż w innych krajach europejskich. Największą dynamikę w tym sektorze wykazują fast food i restauracje, natomiast fast casual nadal pozostaje segmentem mało widocznym w Polsce, ale bardzo popularnym zagranicą. Można się na tym wzorować, obserwując jak ten biznes jest tam zarządzany - wyjaśnia.

Dołącz do dyskusji: Gastronomia ma uniezależnić Agorę od przychodów reklamowych. „Plan powolnego wzrostu”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Wiadomość w sam raz na Wirtualne Media
0 0
odpowiedź
User
Mela
Liczą chyba na powrót Platformy, która umożliwi im znowu masowe prenumeraty Wybiórczej. Ale Peło do władzy już nie wróci, ludzie nie są aż takimi idiotami.
0 0
odpowiedź
User
tyj
- Ten segment biznesu będzie nas uniezależniał od przychodów reklamowych jako Grupa - podkreśla Kryńska-Godlewska

i właściwie to kwintesencja horyzontów yntelektualnych tej firemki
0 0
odpowiedź