Globalny budżet reklamowy BMW dla GSD&M
Firma BMW przekazała swój globalny budżet reklamowy agencji GSD&M Idea City.
Do tej pory należąca do holdingu reklamowego Omnicom Group agencja obsługiwała producenta samochodów na rynku amerykańskim.
Pierwsza globalna kampania jaką GSD&M przygotuje dla BWM będzie opierać się na temacie radości. Na początek wystartuje ona tego lata w Europie, a na początku przyszłego roku za oceanem.
Do tej pory BMW korzystało z usług różnych agencji reklamowych na różnych rynkach. Przykładowo w Wielkiej Brytanii firmę obsługiwała WCRS, w Niemczech Media Audience Beratung, a w Kanadzie i regionie Azji i Pacyfiku DDB.
Obecnie GSD&M walczy również z należącym do Interpublic Group domem mediowym Universal McCann o zachowanie wartego około 200 milionów dolarów amerykańskiego budżetu medialnego BMW.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Globalny budżet reklamowy BMW dla GSD&M