SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na WP witryna mailowa popularniejsza niż na Onecie i Interii. Dominuje Gmail

Z Gmaila korzysta więcej polskich internautów niż z serwisów mailowych WP, Onetu, Interii i o2.pl łącznie. Przy czym w witrynach rodzimych portali każdy odwiedzający spędzał ponad godzinę miesięcznie.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl Gmaila w styczniu br. odwiedziło 19,02 mln polskich internautów, co zapewniło 64,03 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 59 minut i 13 sekund.

Witryny mailowe czołowych polskich portali horyzontalnych mają po kilka razy użytkowników mniej niż Gmail, ale przyciągają ich na dłużej. WP Poczta zanotowała 6,54 mln odwiedzających, 22,01 proc. zasięgu oraz godzinę, 45 minut i 16 sekund przeciętnego czasu korzystania, Onet Poczta - 4,03 mln użytkowników, 13,58 proc. zasięgu oraz godzinę, 24 minuty i 31 sekund średniego czasu korzystania, Poczta Interia - 3,5 mln internautów, 11,78 proc. zasięgu oraz godzinę, 16 minut i 27 sekund przeciętnego czasu, zaś Poczta o2 - 3,23 mln użytkowników, 10,86 proc. zasięgu oraz godzinę, 27 minut i 29 sekund średniego czasu.

CZYTAJ TEŻ: Wirtualna Polska znów przed Interią z Polsatem, Temu straciło ponad milion użytkowników

Dużo mniej popularna jest analogiczna witryna Gazeta.pl: odwiedziło ją 552,6 tys. internautów (1,86 proc. zasięgu), spędzając średnio po 13 minut i 13 sekund. Natomiast aplikacja Microsoft Outlook przyciągnęła 2,05 mln polskich użytkowników (6,91 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 10 minut i 10 sekund.

Miesiąc do miesiąca większość czołowych witryn mailowych zanotowała spadki liczby użytkowników, za to wydłużył się średni czas spędzany przez każdego. Na Gmailu ubyło 130,9 tys. internautów (0,7 proc.), a przeciętny czas korzystania zwiększył się o minutę i 43 sekundy (3 proc.).

WP Poczta zanotowała spadek o 167,5 tys. użytkowników (2,5 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 11 minut i 50 sekund (12,7 proc.), Onet Poczta - spadek o 217,1 tys. internautów (5,1 proc.) i wzrost przeciętnego czasu o 12 minut i 49 sekund (17,9 proc.), a Poczta Interia - spadek o 197,1 tys. użytkowników (5,3 proc.) i wzrost średniego czasu o 11 minut i 25 sekund (17,5 proc.).

CZYTAJ TEŻ: Mniej polskich internautów na Instagramie i TikToku. Zyskują Facebook i Reddit

Na Poczta o2 ubyło 145 tys. internautów (4,3 proc.), zaś średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 10 minut i 16 sekund (13,3 proc.). Sekcja mailowa Gazeta.pl zyskała 7,3 tys. użytkowników (1,3 proc.) i 50 sekund przeciętnego czasu korzystania (6,7 proc.).

Z kolei w aplikacji Microsoft Outlook liczba internautów zwiększyła się o 168,2 tys. (8,9 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 50 sekund (21,8 proc.).

Dołącz do dyskusji: Na WP witryna mailowa popularniejsza niż na Onecie i Interii. Dominuje Gmail

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Te polskie serwisy mailowe to nie są serwisy mailowe, a serwisy spamowe.
odpowiedź
User
;-)
Najlepszą reklamę poczcie WP zrobił Michał Dworczyk ;-)
odpowiedź
User
wp poczta
https://wppoczta.net.pl/
odpowiedź