SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Goethe-Institut z komputerowcami reklamuje „niemiecki dla wymagających”

Bohaterami nowej kampanii reklamowej warszawskiego Goethe-Institutu, realizowanej pod hasłem „Niemiecki dla wymagających”, są maniacy komputerów. Akcję przygotowało leniva studio.

Maniacy komputerów jako bohaterowie kampanii Goethe-Institutu dołączają do fanów „Star Treka”, steampunkowców i motocyklistów (zobacz reklamy z nimi), a także krasnala (więcej na ten temat).

Obecna akcja reklamowa obejmuje plakaty i ulotki w warszawskich klubokawiarniach, na uczelniach i w akademikach, a także aktywności w mediach społecznościowych.

Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów na jej potrzeby odpowiada leniva studio.

Dołącz do dyskusji: Goethe-Institut z komputerowcami reklamuje „niemiecki dla wymagających”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl