SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grand Prix Złotych Orłów 2009 dla San Markos

Agencja reklamowa San Markos zdobyła Grand Prix w konkursie Złote Orły 2009 za kampanię "Kumpel z Przeszłości". Z kolei PZL, 180heartbeats i G7 otrzymały wyróżnienia za cztery różne akcje.

Agencja reklamowa San Markos oprócz Grand Prix w konkursie Złote Orły 2009 otrzymała główne nagrody w dwóch kategoriach: interaktywnych działań reklamowych i reklamy społecznej. Wszystkie wyróżnienia przypadły firmie za kampanię "Kumpel z Przeszłości" zrealizowaną w ubiegłym roku w ramach obchodów rocznicy Powstania Warszawskiego. Ponadto Agata Grosicka i Artur Klimek, którzy na potrzeby tej akcji tworzyli przez 63 dni w serwisie Facebook wpisy fikcyjnych powstańców, zostali uznani za copywriterów roku. Natomiast tytuł art directora roku przypadł Tomaszowi Sawce z agencji Lowe GGK.

Ogółem we wszystkich kategoriach konkursowych najwięcej wyróżnień zdobyły agencje PZL, 180heartbeats i G7 - po cztery różne kampanie przygotowane przez każdą z tych firm otrzymały nagrody. Przy czym PZL dostała dwa Złote Orły - za "Rarkę Plusa" dla Polkomtela i "Ty Tu Urządzisz" dla IKEA.

Interactive
Reklama on-line

Złoty Orzeł: Point of View - TurboDymoMan dla 36,6
Wyróżnienie: 180heartbeats - Czesio i Wiesio dla ING

Interaktywne działania reklamowe

Złoty Orzeł: San Markos - Kumpel z Przeszłości dla Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy
Złoty Orzeł: Click5 - Operacja Kapsel dla Tymbarku
Wyróżnienie: 180heartbeats - LEDerzy Ewolucji dla Samsung Electronics Polska
Wyróżnienie: Hypermedia - 24 czerwca Polskim Dniem Przytulania dla Hoop Polska

Serwis www
Złoty Orzeł: 180heartbeats - W Polsce Jest Dobrze Bo dla ING Banku Śląskiego
Wyróżnienie: Click5 - Przygodożercy dla Unilever Polska
Wyróżnienie: K2- Volvo XC60 dla Volvo Auto Polska
Wyróżnienie: K2 - Mobilny Bank dla Raiffeisen Bank Polska S.A.

Interactive design
Wyróżnienie: 180heartbeats - Nokia Music Store dla Nokia Polska
Wyróżnienie: SoInteractive - strona SoInteractive

Design

Wizerunek firmy
Wyróżnienie: Bimers - logo firmy Bimers
Wyróżnienie: Siódemka S.A. - logo firmy Siódemka S.A.

Wydawnictwo korporacyjne
Wyróżnienie: Me & My Friends - Kryzys w Polsce dla MilwardBrown SMG/KRC
Wyróżnienie: PKstudio - C.O.A.L. dla ASP w Katowicach

Direct Mail
Wyróżnienie: Kuc - Odwrócony Przetarg dla Kuc

Reklama

Kampania Multimedialna
Złoty Orzeł: Engine - Simteijin dla Heyah
Złoty Orzeł: G7 - Monohrom projekt dla LPP
Wyróżnienie: PZL - Pięć Cięć dla Polkomtel S.A.

Kampania Filmowa
Złoty Orzeł: PZL - Rarka Plusa dla Polkomtel S.A.
Złoty Orzeł: PZL - Ty Tu Urządzisz dla IKEA
Wyróżnienie: G7 - Era Nowe Horyzonty dla PTC

Reklama Filmowa

Motoryzacja
Złoty Orzeł: Paralotna - Mądrala dla KIA

Finanse
Wyróżnienie: Propeller Film - Usługi finansowe dla Eurobanku
Wyróżnienie: Just - Sprawność dla Multibanku

Napoje
Wyróżnienie: Platige Image - Bieg dla Lech

Telekomunikacja
Złoty Orzeł: Platige Image oraz G7 - No To Sru dla Heyah
Złoty Orzeł: Opus Film - Sztuczki dla Orange

Media
Złoty Orzeł: Lowe GGK - Horror dla MTV
Złoty Orzeł: Lowe GGK - Mikrokosmos dla MTV

Higiena i Zdrowie
Złoty Orzeł: G7 - Okulary dla Ośrodek Korekcji Wzroku

Dom, Biuro, Środowisko
Złoty Orzeł: Just - Harmonia dla Jezierskiego
Wyróżnienie: Y&R - Ignorant dla Ministerstwa Ochrony Środowiska
Wyróżnienie: Y&R - Egoista dla Ministerstwa Ochrony Środowiska

Kategorie Specjalne

Reklama społeczna

Złoty Orzeł: Bimers - Strychostrachy dla fundacji Cała Polska Czyta Dzieciom:
Złoty Orzeł: San Markos - Kumpel z Przeszłości dla Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy:
Wyróżnienie:Hypermedia - Koniec z Wilkami dla WWF
PZL - Eurowybory 2009 dla Koalicji 7 czerwca

Promocja regionów
Wyróżnienie: Just - Poznań Miasto Know-How dla Urzędu Miasta Poznania

Reklama korporacyjna
Wyróżnienie: Bimers - Ewolucja Człowieka dla Kliniki Ruchu

Reklama własna
Złoty Orzeł: Papaya Films - Porno Papaya
Wyróżnienie: Communication Unlimited - CaUj mnie, ach CaUj!
Wyróżnienie: Albert Lumberjacker - Kartka Świąteczna

Fotografia
Wyróżnienie: Shootme - Generał Nil dla Monolith Films

Ilustracja
Złoty Orzeł: Marketshare - Nauka Jazdy dla MOTOS

Slogan
Wyróżnienie: Lowe GGK - Jedyny Rząd Jest Na Widowni dla WST

Twórcze użycie mediów
Wyróżnienie: Communication Unlimited - CaUj mnie, ach CaUj!
Wyróżnienie: G7 - Monohrom Project dla LPP

Salon Odrzuconych
Wyróżnienie: Lowe GGK - Piekarnik Bosha

Dołącz do dyskusji: Grand Prix Złotych Orłów 2009 dla San Markos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl