SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa K2 uruchomiła Commerce Sherpas, szefem Jacek Celiński

W ramach Grupy K2 ruszyła agencja Commerce Sherpas mająca świadczyć usługi dla klientów z zagranicy. Jej szefem jest Jacek Celiński, za rozwój biznesu odpowiada Patrycja Pietrzyk, a za rozwój produktu - Paweł Matwiejczuk.

Od lewej: Jacek Celiński, Patrycja Pietrzyk, Paweł Matwiejczuk Od lewej: Jacek Celiński, Patrycja Pietrzyk, Paweł Matwiejczuk

Commerce Sherpas oferuje usługi z zakresu strategii obecności marek w e-commerce, doradztwa technologicznego, kreacji treści oraz planowania i optymalizowania ruchu w serwisach sprzedażowych.

- Widzimy w usłudze e-commerce’owej nie tylko naturalne poszerzenie kompetencji digitalowych Grupy, ale także możliwość wejścia na rynki zagraniczne. To dla nas najważniejsza inwestycja w segmencie usług komunikacyjnych od lat - komentuje Przemek Żebrowski, współzałożyciel, a obecnie tymczasowy prezes Grupy K2.

Pierwszym klientem Commerce Sherpas jest firma Husse - skandynawski producent karmy dla zwierząt z segmentu premium.

Partnerem zarządzającym nowej agencji jest Jacek Celiński. Poprzednio był business directorem w agencji Pathfinder 23, a wcześniej pracował m.in. jako international group account director w Grupie Saatchi & Saatchi Poland oraz przez 8,5 roku w Starcom MediaVest Group, przez ostatnie 2,5 roku jako executive director w agencji Next.

Za nowy biznes w Commerce Sherpas odpowiedzialna jest Patrycja Pietrzyk, a rozwój produktu Paweł Matwiejczuk.

- Myślimy o rozwoju biznesu tak samo, jako o budowaniu relacji z naszymi klientami: długofalowo, w oparciu o silne merytoryczne kompetencje i bogate doświadczenie wyniesione z pracy nad globalnymi projektami tworzonymi dla takich klientów jak P&G, Coty, GSK czy Mars - wylicza Jacek Celiński -Zdajemy sobie sprawę, że świat e-commerce’u jest bardzo wymagający i ze swojej natury niezwykle konkurencyjny. Wraz ze specyficzną nomenklaturą tworzy to barierę wejścia bądź rozwoju. My jesteśmy od tego, żeby przeprowadzać naszych klientów przez ten świat. W sposób kompleksowy, bez nadmiernej komplikacji tego, co i tak nie jest łatwe - dodaje Celiński.

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 0,9 proc. do 76,41 mln zł oraz 2,19 mln zł straty netto (wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej). Spadki wyników operacyjnych zanotowały spółki K2, K2 Precise i Oktawave, natomiast wzrosły przychody i zysk Fabrity.

Wiosną ub.r. firma przekształciła agencję K2 Media w agencję K2 Precise, specjalizującą się w marketingu precyzyjnym, opartym na głębokiej analityce i programmaticu.

Dołącz do dyskusji: Grupa K2 uruchomiła Commerce Sherpas, szefem Jacek Celiński

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl