SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Marquard Media konsoliduje przywództwo w Europie, Zsuzsanna Óhidi za Iwonę Kossmann prezesem w Polsce

Grupa Marquard Media International AG poinformowała oficjalnie o zmianach w zarządzie Marquard Media Polska - Iwonę Kossmann na stanowisku prezesa zastąpi Zsuzsanna Óhidi, dyrektor zarządzająca węgierskiego oddziału. Grupa powołuje także Bijana Khezri na przewodniczącego komitetu wykonawczego.

Iwona Kossmann Iwona Kossmann

O zmianach w wydawnictwie i odejściu Kossman portal Wirtualnemedia.pl informował w zeszłym tygodniu. Wczoraj wieczorem firma wydała komunikat, w którym ogłosiła, że Bijan Khezri obejmie funkcję przewodniczącego komitetu wykonawczego dla Grupy.

- Cieszę się ze zmian w organizacji. Bijan ma ogromne doświadczenie w zarządzaniu biznesem związanym z digital media i sportem w Europie i USA. Zsuzsanna kieruje wysoko dochodową organizacją na Węgrzech. Jest to ważny krok w długiej historii Grupy Marquard Media w kontekście monetyzacji i digitalizacji spółek - mówi Juerg Marquard, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej Grupy Marquard Media.

Wydawnictwo potwierdziło też, że Grupą Marquard Media Polska będzie zarządzać Zsuzsanna Óhidi, pozostając jednocześnie dyrektorem zarządzającym oddziału na Węgrzech.

- Największe międzynarodowe oraz lokalne brandy, wysokiej jakości kontent na wszystkich powiązanych platformach - obsługiwanych i prowadzonych przez najbardziej utalentowanych i nastawionych na innowację ludzi tego biznesu to czynniki, na których opieramy się we wszystkich oddziałach Marquard Media. Czekam z niecierpliwością na współpracę z polskim zespołem w tworzeniu ciekawego, miarodajnego kontentu premium dla określonej grupy docelowej, jak również na dostarczanie naszym partnerom kreatywnych, złożonych i zintegrowanych rozwiązań komunikacji - deklaruje Zsuzsanna Óhidi.

W oficjalnym komunikacie spółka poinformowała, że Iwona Kossmann „podjęła decyzję o odejściu po okresie przekazania obowiązków”. Decyzja o zmianach w zarządzie polskiego oddziału wynika z przyjętej strategii polegającej na konsolidacji przywództwa w Europie Centralnej.

Iwona Kossmann zastąpiła Alicję Skrzypczak na stanowisku prezesa Grupy Marquard Media Polska na początku września ub.r. Wcześniej tworzyła własną markę modową, a poprzednio pełniła funkcję prezesa w firmach Bonnier Business Polska, wydawcy „Pulsu Biznesu”, oraz Deni Cler. Od 2005 była członkiem zarządu ds. marketingu i sprzedaży w Orange oraz członkiem zarządu ds. rynku masowego w Telekomunikacji Polskiej. Wcześniej pracowała w Unilever Polska oraz polskim, węgierskim i niemieckim oddziale Coty.

Grupa Marquard Media zwiększa zaangażowanie w ekspansję

Juerg Marquard planuje poszerzanie działalności grupy poprzez nowe projekty, rozwiązania oparte na wykorzystywaniu danych, przyczyniające się do wzrostu w segmencie takim jak gaming oraz dalszych akwizycji.

- DNA grupy Marquard Media oparte na wyczuwaniu i monetyzowaniu trendów jest dla obecnego portfolio silną podstawą do wzrostu. Wierzymy, że print w połączeniu z onlinem daję nam przewagę konkurencyjną. Wyzwaniem dla nas jest bardziej efektywne wykorzystanie obecnych zasobów w spółkach oraz wejście na nowe rynki z rozwiązaniami opartymi na wykorzystaniu danych - zapowiada Bijan Khezri.

Marquard Media kontynuuje ekspansję w zakresie wydawania magazynów premium, materiałów custom publishing, online-u oraz eventów w Niemczech, na Węgrzech oraz w Polsce. W Niemczech, spółka CMG Media Group (CMG), która należy do Grupy, zapewnia Marquard Media wiodącą pozycję na rynku oraz stanowi przepustkę do społeczności IT oraz użytkowników gier. Jako uzupełnienie działalności w obszarze printu, digital-u, oraz eventów, CMG tworzy i wprowadza na rynek rozwiązania IT dla użytkowników gier. W Polsce i na Węgrzech Marquard Media skupia się na segmencie kobiecym, męskim oraz tematyce well-being.

Zsuzsanna Óhidi pracuje w Marquard Media na Węgrzech od 14 lat, gdzie zaczynała jako dyrektor sprzedaży, a następnie została dyrektorem reklamy. Przejęła kierowanie firmą w 2013 roku.

Marquard Media Polska jest spółką szwajcarskiego koncernu Marquard Media International. Wraz z Marquard Publishing wydaje takie magazyny jak m.in. CKM, Playboy, Esquire, Cosmopolitan i Harpers Bazaar. W portfolio internetowym ma m.in. portale: Kozaczek.pl, CKM.pl, Zeberka.pl, Hotmoda.pl czy Harpersbazaar.pl.

Dołącz do dyskusji: Grupa Marquard Media konsoliduje przywództwo w Europie, Zsuzsanna Óhidi za Iwonę Kossmann prezesem w Polsce

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
No może zrobi porządek
W serwisach online, które są słabe i źle zarządzane. No i porządek z naczelnymi, które nie mają pojęcia, a się rządzą jak kury na grzędzie.
0 0
odpowiedź
User
kalifat
Kim w ogóle jest Iwona Kossmann? Jej kariera zawodowa zaczęła się od... bycia członkiem zarządu TPSA?
0 0
odpowiedź
User
Luiza
Online jest w porządku a naczelne są od zarządzania a nie ulegania gustom wydawców.
0 0
odpowiedź