Grupa TVN z mniejszym udziałem, TVN24 BiŚ mocno do góry
Średni łączny udział wszystkich kanałów Grupy TVN w czerwcu br. wyniósł prawie 20 proc. Pięć stacji tego nadawcy zanotowało spadki oglądalności względem analogicznego okresu ub.r., a pozostałe trzy kanały zyskały.
Na czele kanałów Grupy TVN znalazł się oczywiście naziemny TVN. Jego udział w rynku telewizyjnym w czerwcu 2014 roku wyniósł 10,14 proc. W porównaniu do czerwca 2013 roku wynik ten zmniejszył się o 16,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Grupa TVP z jedną trzecią rynku. Na minusie tylko TVP Polonia
Drugie miejsce należało do stacji TVN7, której średni miesięczny wynik wyniósł 3,46 proc., po spadku o 13,50 proc. Na podium znalazł się jeszcze informacyjny kanał TVN24. Wynik tej stacji w zeszłym miesiącu zmalał o 5,88 proc. do 3,36 proc.
Nowy kanał informacyjny o sprawach ekonomicznych i wydarzeniach międzynarodowych TVN24 Biznes i Świat w czerwcu br. miał 0,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Udział tej stacji był o 250 proc. wyższy, niż wynik nadającego w analogicznym okresie ub.r. kanału TVN CNBC (zastąpionego właśnie przez TVN24 Biznes i Świat). Telewizja ta wówczas notowała 0,06 proc. udziału. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei najwięcej straciła stacja TVN Meteo, której udział zmniejszył się o 31,25 proc. do 0,11 proc.
Łączny udział wszystkich kanałów Grupy TVN w czerwcu br. wyniósł 19,73 proc. W porównaniu do czerwca ub.r. zmniejszył się on o 11,17 proc. (wynosił on wówczas 22,21 proc.).
Kanały TVN |
Wszyscy 4+ |
|
czerwiec 2013 |
czerwiec 2014 |
|
SHR % |
SHR % |
|
TVN |
12,17% |
10,14% |
TVN7 |
4,00% |
3,46% |
TVN24 |
3,57% |
3,36% |
TTV - Twoja Telewizja |
1,09% |
1,30% |
TVN Style |
0,70% |
0,67% |
TVN Turbo |
0,46% |
0,48% |
TVN24 Biznes i Świat (do 31.12.2013 r. TVN CNBC) |
0,06% |
0,21% |
TVN Meteo |
0,16% |
0,11% |
Grupa TVN |
22,21% |
19,73% |
Dołącz do dyskusji: Grupa TVN z mniejszym udziałem, TVN24 BiŚ mocno do góry