Gruppa66 Ogilvy dla Prince Polo Quattro
Gruppa66 Ogilvy przygotowała kolejną, trzecią już w tym roku kampanię telewizyjną dla Kraft Foods - tym razem wprowadzającą na rynek nowy produkt w portfolio Prince Polo. 30-sekundowy spot będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych od 15 października.
Spot reklamowy nowego Prince Polo Quattro pod hasłem "Nieziemsko lekkie" jest utrzymany w konwencji nowoczesnego teledysku.
Kreację przygotował zespół pod kierownictwem Deputy Creative Director'a Ireneusza Brody w składzie: Dominik Przerwa; Art Director oraz Marcin Bondar; Copywriter. Za kamerą stanął angielski reżyser Michael Harris, mający na koncie teledyski m.in. Run DMC, Blur, czy Futureshock.
Ze strony Kraft Foods za kampanię odpowiadają Dawid Borowiec; Marketing Manager, Ewa Markiton; Brand Manager, Paweł Ozierski; Product Manager.
Za obsługę Kraft Foods w Gruppie 66 Ogilvy odpowiada zespół Olgi Sobieraj, Client Service Director w składzie: Tomasz Smaczny; Account Director, Sylwia Siwińska; Account Manager, Diana Kłak; Account Executive.
Dom mediowy: Starcom
Dołącz do dyskusji: Gruppa66 Ogilvy dla Prince Polo Quattro