SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Harper's Bazaar” ze sprzedażą na poziomie 60 tys. egz.

Pierwszy numer luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska) sprzedał się w liczbie 59 873 egz. - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.

Wydanie to ukazało się 14 lutego br. w nakładzie 97 650 egz. Pozostało w sprzedaży przez około dwa miesiące (14 marca br. do sprzedaży trafił drugi numer i przez kilka tygodni w punktach sprzedaży można było kupić oba wydania). Debiut magazynu wspierała kampania reklamowa m.in. w telewizji, prasie i internecie (więcej na ten temat).

„Harper's Bazaar” to luksusowy miesięcznik poświęcony głównie modzie. Redaktor naczelną polskiej edycji pisma jest Joanna Góra. Magazyn kosztuje 11,99 zł. Wydawany jest na licencji Hearst Inc.

>>> Mocno spadła sprzedaż pism luksusowych, „Twój Styl” liderem

Dołącz do dyskusji: „Harper's Bazaar” ze sprzedażą na poziomie 60 tys. egz.

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Czyli nędza. Wynik żaden. Niedobrze jest abstrahować od sytuacji gospodarczej i nastrojów konsumenckich podejmując takie przedsięwzięcie. Tak mi się wydaje...
0 0
odpowiedź
User
muren
Bez kampanii, w normalnym cyklu miesiecznym, bez efektu nowości 35- 40 tys. To za mało....
0 0
odpowiedź
User
Miś Uszatek
Dobrze, że wirtualnemedia podały sprzedaż.
0 0
odpowiedź