SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hasbro przenosi globalny budżet mediowy z Omnicomu do GroupM

Amerykański producent zabawek Hasbro (m.in. Little Pony, Play-doh, Furby) konsoliduje swój globalny budżet mediowy w MediaCom (GroupM/WPP). Tym samym kończy dotychczasową siedmioletnią współpracę z Omnicom Media Group.

MediaCom już współpracuje z Hasbro - planuje i kupuje media do jego kampanii na niektórych rynkach, m.in. w regionie LATAM i w Chinach. Omnicom obsługiwał budżet mediowy producenta zabawek m.in. na rynku amerykańskim.

Teraz firma zdecydowała, że skonsoliduje globalny budżet mediowy w jednej agencji i wybrała do tego MediaCom.

Omnicom pracował dla Hasbro od 2013 roku.

- Podjęliśmy decyzję o konsolidacji zakupów mediów w ramach jednej agencji, aby zarówno zwiększyć wydajność, jak i zapewnić najlepsze narzędzia i zasoby dla naszych obecnych wspólnych potrzeb w całej naszej globalnej działalności - powiedział rzecznik Hasbro. -  Po dokładnym przeglądzie agencji i obecnych partnerstw, zdecydowaliśmy, że wszystkie nasze rynki globalne będą obsługiwane wyłącznie za pośrednictwem GroupM.

Globalne wydatki mediowe Hasbro wynoszą około 210 mln dolarów.

Dołącz do dyskusji: Hasbro przenosi globalny budżet mediowy z Omnicomu do GroupM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl