SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heyah ma nowe logo i ofertę, reklamy z hasłem "Wiesz, co robić"

Marka prepaidowa Heyah (należy do T-Mobile Polska) zyskała nową identyfikację wizualną i ofertę. Działania przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencjami VMLY&R, Mindshare i Digitas.

Marka Heyah zadebiutowała w Polsce w 2004 roku. W ubiegłym tygodniu marka rozpoczęła teaserową odsłoną kampanii relaunchującej.

Na jej potrzeby przygotowano spot reklamowy i konkurs. Działaniom towarzyszyło hasło "Wiesz, co robić". 

Nowa oferta Heyah 01

W tym tygodniu rusza kolejna odsłona tej kampanii odświeżającej wizerunek marki na rynku. Promuje przy tym nową ofertę pod nazwą Heyah 01. Oznacza to, że płatność za subskrypcję odbywa się co drugi miesiąc - czyli jeden miesiąc klient opłaca, a kolejny ma za darmo.

Klienci, którzy zdecydują się na subskrypcję do końca tego roku, będą mogli korzystać z takiej formuły płatności przez minimum kolejnych 12 miesięcy W pakiecie są nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne w kraju, nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych na 30 dni. Koszt abonamentu to 39 zł raz na dwa miesiące.

Czytaj więcej: Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów

Ofertę można kupić zdanie na sklep.heyah.pl i w kilku prostych krokach podpisać umowę i wskazać najdogodniejszą formę odbioru kart SIM – tę możemy odebrać np. w Paczkomacie lub poprzez kuriera, bez żadnych dodatkowych opłat. Kontem klient zarządza w aplikacji mobilnej „Moja Heyah”.

Kampania reklamowa #wiesz,corobić

Heyah wprowadza nowy slogan "Wiesz, co robić", aby podkreślić, że to klient decyduje o wyborze oferty. Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowe spoty reklamowe, ukazujący zmodyfikowane logo marki (znana już z wcześniejszej komunikacji "łapka") oraz szczegóły oferty.

Nowy wizerunek marki oraz jej najnowszą ofertę wspierać będzie kampania reklamowa, którą przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją VMLY&R Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL przygotowała agencja Digitas, a działania w mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Czytaj więcej: Wygraj 10 tys. dolarów

Dołącz do dyskusji: Heyah ma nowe logo i ofertę, reklamy z hasłem "Wiesz, co robić"

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gryfon
A nie powinno być "Wiesz, co robić"? Z przecinkiem?
0 0
odpowiedź
User
mhm
A nie powinno być "Wiesz, co robić"? Z przecinkiem?


moim zdaniem tak, są dwa orzeczenia
0 0
odpowiedź
User
Stodulky
Bardzo dobra oferta. Na ten czas bezkonkurencyjna.
0 0
odpowiedź