SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hubert Urbański w kolejnej odsłonie reklamy Rankomat

Porównywarka ubezpieczeń Rankomat wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. W najnowszej reklamie Hubert Urbański, ambasador marki, po raz kolejny przekonuje klientów, że mogą liczyć na Rankomat.

W najnowszej reklamie spotykamy ojca odbierającego swoją córkę ze szkoły, który podczas próby rozwiązania zadania domowego, przypomina sobie o konieczności ubezpieczenia samochodu. Zarówno w jednym, jak i w drugim, ostatecznie pomaga mu Hubert Urbański.

- W natłoku codziennych zadań łatwo zapomnieć o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym, którego wybór może być czasochłonny i często bywa także skomplikowany. Dlatego jesteśmy blisko naszych Klientów, aby maksymalnie uprościć im ten proces. Dzięki transparentności i szerokiej gamie usług nasz klient może w kilka minut porównać i kupić online idealnie dopasowaną do swoich potrzeb polisę. Ponadto płatność, może być rozłożona na wygodne raty.  – komentuje Michał Gołota, brand manager Rankomat.

Kampania obejmuje telewizję, online i działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 14 lutego Spot jest dostępny także na kanale YouTube porównywarki.

Zobacz: Youtuberzy motoryzacyjni reklamują Rankomat (wideo)

To już drugi spot uruchomionej pod koniec 2021 roku platformy komunikacyjnej.

Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, domem mediowym Wavemaker i domem produkcyjnym Papaya.

Dołącz do dyskusji: Hubert Urbański w kolejnej odsłonie reklamy Rankomat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl