Ibuprom: Dla Niepokonanych (wideo)
Pod hasłem "Dla Niepokonanych" rozpoczyna się telewizyjno-internetowa kampania Ibupromu. Akcji towarzyszy konkurs prowadzony w sieci.
Startująca właśnie kampania reklamowa Ibupromu ma charakter wizerunkowy, zachęcając do realizacji swoich pasji i wyzwań. Bohaterkami akcji są Agnieszka Kiela-Pałys - zdobywczyni Mount Everestu, Anna Pawłowska-Pojawa - biorąca udział w maratonach oraz Natasza Caban, która wyruszyła w samotny rejs dookoła ziemi. Kampania promuje jednocześnie internetowy konkurs, w którym do 27 lipca należy na stronie www.dlaniepokonanych.pl zamieścić we własnym profilu opis swojego największego osiągnięcia. W sierpniu trwać będzie głosowanie internautów, którzy wybiorą trzech laureatów, natomiast nagrodę główną przyzna jury.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 10 lipca w internecie (onet.pl, nasza-klasa.pl oraz kilkanaście serwisów tematycznych związanych z podróżami, bieganiem, żeglarstwem, rowerami itp.), a od 13 lipca - w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i wybrane kanały tematyczne). Kreację kampanii przygotowały agencje Red8 Communications Group (telewizja) i Next (internet), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom
Dołącz do dyskusji: Ibuprom: Dla Niepokonanych (wideo)