Ilu widzów ogląda Polsat Cafe i Polsat Play?
Polsat Cafe i Polsat Play po trzech miesiącach nadawania mają odpowiednio średnio 0,10 proc. i 0,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Średnia minutowa oglądalność kobiecego kanału wynosi 6,5 tysiąca osób, zaś męskiej stacji 8 tys. widzów.
Polsat Cafe radzi sobie lepiej w grupie 16-49 miasta gdzie ma 0,12 proc. udziału - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. W ramach zasięgu Cyfrowego Polsatu ma z kolei 0,55 proc. udziału w rynku.
Dla porównania TVN Style w grupie 4+ posiada 0,37 proc. udziału, a w grupie 16-49 miasta 0,69 proc. udziału. Stacja ma jednak przeszło dwukrotnie wyższy zasięg techniczny od Polsat Cafe i jest szerzej dostępna w miejskich aglomeracjach (stan na grudzień 2008).
POLSAT CAFE - GRUPA 4+ |
|||
AMR | AMR % | SHR % | |
październik | 6335 | 0,02% | 0,11% |
listopad | 6841 | 0,02% | 0,11% |
grudzień | 6170 | 0,02% | 0,09% |
średnio | 6444 | 0,02% | 0,10% |
zasięg techniczny : 22,4 proc. |
POLSAT CAFE - INNE GRUPY (SHR%) |
|||
SHR% >> | 16-49 miasta | cab/sat | Cyfrowy Polsat |
październik | 0,13% | 0,19% | 0,62% |
listopad | 0,12% | 0,19% | 0,58% |
grudzień | 0,12% | 0,16% | 0,47% |
średnio | 0,12% | 0,18% | 0,55% |
zasięg techniczny : 22,4 proc. |
TVN STYLE - SHR% |
|||
Grupa 4+ | 16-49 miasta | cab/sat | |
październik | 0,36% | 0,67% | 0,63% |
listopad | 0,37% | 0,68% | 0,65% |
grudzień | 0,37% | 0,71% | 0,66% |
średnio | 0,37% | 0,69% | 0,65% |
zasięg techniczny : 46,9 proc. |
Polsat Play w grupie 16-49 miasta notuje 0,15 proc. udziału w rynku, w grupie kablowo-satelitarnej zaś 0,22 proc. udziału. Stacja jest popularna wśród abonentów Cyfrowego Polsatu. W zasięgu platformy Play ma udział na poziomie 0,87 proc. Zasięg techniczny kanału wynosi 13,7 proc.( stan na grudzień 2008).
Dla porównania TVN Turbo posiadający 46,5 proc. zasięgu technicznego w grupie 4+ ma 0,38 proc. udziału, a wśród widzów między 16 a 49 rokiem mieszkających w miastach 0,68 proc. udziału.
POLSAT PLAY - GRUPA 4+ |
|||
AMR | AMR % | SHR % | |
październik | 8816 | 0,02% | 0,15% |
listopad | 7977 | 0,02% | 0,12% |
grudzień | 7136 | 0,02% | 0,11% |
średnio | 7976 | 0,02% | 0,13% |
zasięg techniczny : 13,7 proc. |
POLSAT PLAY - INNE GRUPY (SHR%) |
|||
SHR% >> | 16-49 miasta | cab/sat | Cyfrowy Polsat |
październik | 0,20% | 0,26% | 0,98% |
listopad | 0,15% | 0,22% | 0,91% |
grudzień | 0,10% | 0,19% | 0,74% |
średnio | 0,15% | 0,22% | 0,87% |
zasięg techniczny : 13,7 proc. |
TVN TURBO - SHR% | |||
Grupa 4+ | 16-49 miasta | cab/sat | |
październik | 0,36% | 0,64% | 0,62% |
listopad | 0,36% | 0,69% | 0,63% |
grudzień | 0,42% | 0,72% | 0,74% |
średnio | 0,38% | 0,68% | 0,67% |
zasięg techniczny : 46,5 proc. |
Średnia minutowa oglądalność Polsat Cafe i Polsat Play wynosi odpowiednio 6,5 i 8 tysięcy widzów. Zaś TVN Style i TVN Turbo 23 i 24 tys. osób. Polsat Cafe i Polsat Play nadają od października zeszłego roku. Zaś TVN Turbo od grudnia 2003 roku, a TVN Style od sierpnia 2004 roku.
Dołącz do dyskusji: Ilu widzów ogląda Polsat Cafe i Polsat Play?