IMG będzie sprzedawać międzynarodowe prawa telewizyjne do meczówNFL
Zawodowa liga footballu amerykańskiego NFL (National FootballLeague) podpisała umowę z zajmującą się marketingiem sportowymfirmą IMG Worldwide.
W ramach tej umowy IMG będzie wyłącznym pośrednikiem w sprzedażypraw telewizyjnych NFL na wybranych międzynarodowych rynkach.
Umowa w chodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym, zostałazawarta na okres trzech lat i będzie obowiązywać do zakończeniasezonu 2011/12. Obejmuje ona swoim zasięgiem wybrane kraje Europy,Afryki, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej i Karaibów.
Oprócz Europy, w każdym z tych regionów IMG zajmie się równieżkoncesjonowaniem międzynarodowej dystrybucji kanału NFL Network iprogramu NFL Sunday Ticket.
Jak podaje NFL, w ubiegłym roku mecze (w tym finał - Super Bowl)i programy ligi transmitowane były przez 134 nadawców telewizyjnychw 231 krajach i w 34 różnych językach.
źródło: WorldScreen.com
Dołącz do dyskusji: IMG będzie sprzedawać międzynarodowe prawa telewizyjne do meczówNFL