SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Produkcje Canal+, MTV, Tele 5 i kolumbijskiej telewizji w specjalnej aplikacji

Aplikacja mobilna Insbay, dzięki której można przeglądać i kupować treści reklamowane w programach telewizyjnych, rozpoczęła współpracę z Canal+. Dotyczy ona programów znanych z Canal+ Domo, poświęconych urządzaniu i remontowaniu domów. Firma współpracuje też z MTV, Tele5 i kolumbijską telewizją Caracol.

Produkty lokowane w jednym z programów Canal+ Domo (fot. Insbay) Produkty lokowane w jednym z programów Canal+ Domo (fot. Insbay)

Aplikacja Insbay pojawiła się na polskim rynku 10 października 2020 roku. Na początku oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”. Obecnie użytkownicy smartfonów z systemami operacyjnymi iOS i Android mogą przeglądać kadry z product placement z czterech programów Canal+ Domo: „Tomasz Pągowski. Remont u ciebie”, „Remont w 48H”, „Małe wielkie zmiany” oraz „Kupione i co dalej?”.

Ponadto użytkownicy, którzy zainstalują aplikację, mogą dokładnie przyjrzeć się ubraniom, które mieli na sobie uczestnicy 17 edycji programu „Warsaw Shore” MTV i sprawdzić ile kosztowały te stroje. W portfolio polskiej aplikacji jest też program „Remont na 5”, znany z anteny Tele 5 i telenowela „La Nocturna”, emitowana przez kolumbijską telewizję Caracol. W przypadku tej ostatniej produkcji ceny elementów scenografii są podane w walucie euro.

„Świetne narzędzie do mierzenia skuteczności lokowania produktu”

O porozumieniu Canal+ z Insbay poinformował branżowy serwis Broadband TV News. - W Canal+ widzimy ogromny potencjał we współpracy z aplikacją Insbuy. Insbuy przybliża telewizję i zakupy online – to świetne narzędzie do mierzenia skuteczności lokowania produktu. Dla nas rozwiązanie to całkowicie zmienia koncepcję reklamy tradycyjnej. Ponadto mamy nadzieję, że współpraca ta zostanie doceniona przez widzów Canal+ Domo i naszych reklamodawców. Dzięki insbuy widzowie nie będą musieli samodzielnie szukać produktów pokazywanych w naszych programach. W aplikacji wszystko będzie w jednym miejscu – wystarczy kliknąć, aby kupić produkt polecany przez naszych prowadzących lub wykorzystywany w naszych aranżacjach. Dzięki Insbuy nasi reklamodawcy z kolei zobaczą efekty swoich działań i kampanii reklamowych prowadzonych w Canal+. Mamy nadzieję, że dzięki temu będą reklamować się u nas chętniej i częściej - stwierdziła Joanna Tańska-Michalik, specjalistka ds. reklamy w Canal+.

Zobacz także: Kilkadziesiąt firm wykupiło reklamy adresowalne w TVN. Geotargetowanie najpopularniejsze

- Dzięki tej współpracy oferta Insbuy zostanie uzupełniona, co oznacza więcej inspiracji i pomysłów na aranżację wnętrz dla naszych obecnych i przyszłych użytkowników. Dla samej aplikacji zaangażowanie Canal+ Domo HD jest z kolei obiecującą współpracą na wielu płaszczyznach, z której jesteśmy najbardziej dumni w tym roku. Canal+ Polska osiąga dobre wyniki. W 2020 roku tylko jego platforma cyfrowa miała 2,7 mln bezpośrednich abonentów - powiedział natomiast Mikołaj Krzemiński, CEO Insbuy.

Dołącz do dyskusji: Produkcje Canal+, MTV, Tele 5 i kolumbijskiej telewizji w specjalnej aplikacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl