Interia otworzyła e-Kiosk z prasą cyfrową
Interia.pl wspólnie z firmą Digital Content uruchomiła serwis służący do kupowania i czytania prasy w formie elektronicznej.
W e-kiosk.interia.pl znalazło się już prawie 50 tytułów, m.in.:
Newsweek, Wprost, Forbes, Pomysł na dom, Men's Health, Super
Volley, PC World Komputer i wiele innych.
- Rosnące zainteresowanie prasą cyfrową skłoniło nas do nawiązania
współpracy z e-Kiosk.pl - mówi Dominik Czarnota, Z-ca Dyrektora
Handlowego ds. e-commerce Interia.pl. - Z dnia na dzień przybywa
cyfrowych czytelników, wychodzimy więc naprzeciw potrzebom
internautów - w końcu jesteśmy właśnie dla nich - dodaje.
- Pojawienie się e-wydań w jednym z największych polskich portali to przełom w popularyzacji prasy cyfrowej w naszym kraju - dodaje Piotr Kubiszewski, prezes Digital Content - właściciel e-Kiosk.pl.
Dołącz do dyskusji: Interia otworzyła e-Kiosk z prasą cyfrową