Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom
Interia.pl osiągnęła wiosną br. rekordową liczbę użytkowników i odsłon głównie dzięki włączeniu do swojej domeny serwisu Tipy.pl i wzrostowi statystyk Czaterii po przejściu w Megapanelu na nową definicję odsłony. - Wzmocniliśmy redakcję, Uporządkowaliśmy portfolio mobilne i wprowadziliśmy nową politykę działań w wyszukiwarce - wylicza rzeczniczka portalu.
Interia.pl pod koniec ub.r. i w pierwszych miesiącach br. osiągnęła spore wzrosty odwiedzalności. W ub.r. portal notował zazwyczaj 7-7,5 mln użytkowników miesięcznie, a do listopada ub.r. - od 690 mln do 800 mln odsłon. W grudniu liczba odsłon podskoczyła do 872 mln, w styczniu br. - 955 mln, a w marcu - rekordowe jak dotąd 974 mln. W styczniu i lutym portal zanotował po 7,7-7,8 mln użytkowników, a w marcu miał ich już 8,7 mln, a w kwietniu - 8,5 mln.
Średni czas korzystania z Interii przez każdego odwiedzającego przez miesiąc wynosił od 3 do 4 godzin. Natomiast liczba krajowych odsłon mobilnych wzrosła z ok. 80-90 mln w pierwszych miesiącach ub.r. do 120-140 mln rok później.
Interia osiągnęła tak duże wzrosty jako jedyny z czterech największych portali, co analizowaliśmy szczegółowo miesiąc temu.
Interia.pl w 2014 i 2015 roku |
|||||
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
okres |
real users |
odsłony ogółem |
krajowe odsłony mobilne |
czas na RU [godz:min:s] |
zasięg |
I 2014 |
7 518 832 |
799 989 535 |
84 190 577 |
03:50:33 |
35,59% |
II 2014 |
6 966 370 |
719 315 584 |
76 386 985 |
03:43:16 |
32,64% |
III 2014 |
7 049 701 |
790 706 227 |
91 084 937 |
03:58:16 |
32,70% |
IV 2014 |
7 043 293 |
691 307 454 |
82 462 188 |
03:31:14 |
32,63% |
V 2014 |
7 280 521 |
732 573 337 |
87 762 354 |
03:34:17 |
33,62% |
VI 2014 |
7 465 457 |
716 416 591 |
88 068 730 |
03:27:48 |
34,43% |
VII 2014 |
7 569 454 |
733 074 731 |
97 239 553 |
03:19:29 |
34,60% |
VIII 2014 |
7 304 408 |
708 843 354 |
99 444 090 |
03:19:30 |
33,35% |
IX 2014 |
7 089 686 |
710 674 549 |
99 824 393 |
03:41:59 |
32,58% |
X 2014 |
7 168 010 |
719 814 118 |
99 429 291 |
03:46:37 |
33,28% |
XI 2014 |
7 310 264 |
800 709 279 |
99 880 078 |
03:33:31 |
34,08% |
XII 2014 |
7 557 608 |
871 916 979 |
107 548 374 |
03:24:25 |
35,13% |
I 2015 |
7 826 259 |
955 027 077 |
130 559 330 |
03:38:04 |
36,13% |
II 2015 |
7 738 263 |
874 863 632 |
120 547 029 |
- |
35,73% |
III 2015 |
8 712 597 |
974 322 230 |
140 364 598 |
03:17:39 |
40,23% |
IV 2015 |
8 527 664 |
924 441 865 |
140 878 184 |
03:03:36 |
39,37% |
Na Interii najwięcej ruchu generują strona główna oraz sekcja społecznościowa. W kwietniu br. stronę główną odwiedziło 3,97 mln internautów (46,6 proc. wszystkich użytkowników portalu), którzy wykonali 243,85 mln odsłon (26,4 proc. wszystkich), a dział komunikacji i społeczności - 3,6 mln użytkowników i 344,37 mln odsłon (to 42,3 proc. i 37,2 proc. ogółu).
Po ok. 2,8 mln internautów skorzystało z sekcji informacyjnej i kobiecej, a 2,06 mln z działu rozrywkowego, w którym wygenerowali 133,3 mln odsłon, czyli więcej niż w dwóch powyższych.
Najpopularniejsze sekcje portalu Interia.pl w kwietniu 2015 roku |
|||||
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
serwis |
real users |
odsłony ogółem |
krajowe odsłony mobilne |
czas na RU [godz:min:s] |
zasięg |
strona główna |
3 973 532 |
243 850 251 |
33 518 691 |
01:00:32 |
18,35% |
komunikacja i społeczności |
3 604 903 |
344 369 768 |
43 641 347 |
04:59:03 |
16,64% |
informacje |
2 831 977 |
71 556 196 |
19 198 524 |
00:22:03 |
13,08% |
kobieta |
2 781 209 |
37 852 774 |
7 703 160 |
00:08:05 |
12,84% |
rozrywka |
2 063 990 |
133 339 306 |
18 426 294 |
00:25:42 |
9,53% |
motoryzacja |
1 557 591 |
14 271 560 |
2 687 311 |
00:16:59 |
7,19% |
biznes, finanse, gospodarka |
1 281 560 |
25 597 594 |
4 082 786 |
00:20:58 |
5,92% |
sport |
978 537 |
28 305 625 |
6 301 398 |
00:25:12 |
4,52% |
facet |
919 264 |
7 127 380 |
2 647 654 |
00:07:29 |
4,24% |
komputery i technologia |
815 494 |
5 881 795 |
1 474 686 |
00:06:59 |
3,77% |
cały portal |
8 527 664 |
924 441 865 |
140 878 184 |
03:03:36 |
39,37% |
Dołącz do dyskusji: Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom
Zobaczcie jakie reklamy biorą na główną portale a zobaczycie w jakiej są kondycji finansowej :-)