SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internauci pomagają w sieci informacjami i radami

80 proc. polskich internautów spotkało się w sieci z pomocą w formie znalezienia informacji lub porady fachowej – wynika z sondażu MillwardBrown SMG/KRC. Wsparcie finansowe i rzeczowe są w polskim internecie zdecydowanie mniej popularne.

Pomoc w znalezieniu informacji i porada fachowa to najczęściej występujące wśród polskich internautów formy wsparcia innych. Z oboma kontakt miało ok. 80 proc użytkowników sieci w naszym kraju, korzystanie z nich deklaruje ok. dwie trzecie, a udzielenie – mniej niż połowa. Dość popularnym sposobem pomocy jest również tworzenie treści dla innych. Natomiast do wspierania kogoś finansowo lub rzeczowo przez internet dochodzi w Polsce zdecydowanie rzadziej. Otrzymanie lub udzielenie tej formy pomocy deklaruje mniej więcej co dziewiąty–ósmy respondent.

Polscy internauci najbardziej chcieliby wspierać innych w sieci, pomagając w znalezieniu informacji. Nieco mniej osób jest zainteresowanych udzielaniem różnego rodzaju porad. W ogóle pomagać innym przez internet nie chce jedynie 6 proc. użytkowników sieci.

Badanie sposobów udzielania i otrzymywania pomocy przez internet w Polsce zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie serwisu podajdalej.pl od 2 do 9 listopada ubiegłego roku. Ankiety typu CAWI objęły grupę 503 internautów reprezentatywną dla polskich użytkowników sieci w wieku 15-65 lat.

Dołącz do dyskusji: Internauci pomagają w sieci informacjami i radami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl