SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internautów na najdłużej przyciągają RMFon.pl i Open.fm, NK.pl przed WP, Onetem i Iplą (TOP 20)

Serwisami, w których użytkownicy spędzają średnio najwięcej czasu, są trzy witryny radiowe: RMFon.pl, Open.fm i ZETchilii.pl. Wśród serwisów VoD Player.pl wyprzedza Iplę.tv, wśród społecznościowych - NK.pl jest przed Fotką.pl, a wśród portali horyzontalnych o2.pl jest przed WP, Onetem i Interią.

Z serwisu RMFon.pl, gdzie można słuchać rozgłośni Grupy RMF i dodatkowych stacji tematycznych, przeciętny użytkownik korzystał w kwietniu br. przez 29 godzin i 13:10 minut, a przeciętna odsłona trwała aż 2 godziny i 29 minut - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl Tak długi czas odsłony wskazuje, że strona działa najczęściej w tle innych aktywności wykonywanych przez internautów.

Dwa kolejne miejsca pod względem średniego czasu korzystania zajęły inne serwisy pełniące funkcję playerów radiowych. Na Open.fm (udostępniającym ponad 200 internetowych stacji tematycznych, przejętym w maju br. przez Wirtualną Polskę) przeciętny użytkownik spędził 18 godzin i 16:14 minuty (a średnia odsłona trwała 37:59 minuty), a na ZETchilli.pl (należącym do Eurozetu) - 9 godzin i 14:35 minuty (czas trwania odsłony to godzina i 34:43 minuty).

W zestawieniu znalazły się jeszcze inne serwisy radiowe. EskaGO.pl (Grupa Radiowa Time) przyciągała użytkowników średnio na 9 godzin i 3:57 minuty, Antyradio.pl (Eurozet) - na 42:54 minuty, RadioZET.pl (Eurozet) - na 4 godziny i 54:20 minuty, a Tuba.pl (Grupa Radiowa Agory) - na 4 godziny i 30:28 minuty. Zaznaczmy, że część z tych stron to znacznie więcej niż tylko playery radiowe, zawierają też treści rozrywkowe, zwłaszcza o muzyce i show-biznesie (m.in. Antyradio.pl, ZETchilli.pl i Tuba.pl), informacje ogólne (RadioZET.pl) oraz filmy i seriale w modelu VoD (EskaGO.pl).

Wśród portali ogólnotematycznych na najdłużej użytkowników przyciąga ten najmniej popularny - o2.pl (Grupa Wirtualna Polska), z którego przeciętny użytkownik korzystał w kwietniu br. przez 5 godzin i 36:44 minuty. Na tym portalu ponad trzy czwarte ruchu generuje poczta mailowa (co szczegółowo analizowaliśmy miesiąc temu), dostępna też pod domeną Tlen.pl, która zanotowała nieco wyższy średni czas korzystania - 6 godzin i 13:18 minut.

Na WP.pl użytkownicy spędzili w kwietniu średnio po niecałe 5 godzin (4 i 59:34 minuty), na Onecie - 4 godziny i 38:36 minuty, na Interii - 3 godziny i 3:36 minuty, a na TVN24.pl - 2 godziny i 36:57 minuty. Wśród czołowych portali zdecydowanie najniższy średni czas korzystania notuje Gazeta.pl - w kwietniu wyniósł 49:05 minuty.

W rankingu są też serwisy VoD i społecznościowe. Wśród tych pierwszych najlepsze wyniki osiągnęły Player.pl (Grupa TVN) - 8 godzin i 12:10 minuty, oraz Ipla.tv (Cyfrowy Polsat) - 4 godziny i 58:55. Ipla jest też dostępna jako aplikacja. Z serwisów społecznościowych na liście znalazły się NK.pl (na początku br. przejęta przez Grupę Onet) z 6 godzinami i 19:31 minutami oraz Fotka.pl z 4 minutami i 58:19 minutami.

Ponadto w zestawieniu są witryny z treściami udostępnianymi nielegalnie (Kreskówki.pl z serialami animowanymi i Exsite.pl z linkami do treści wideo, muzyki, gier i e-booków) oraz Allegro.pl jako jedyny serwis e-commerce.

Średni czas korzystania jest określany w Megapanelu tylko dla stron objętych audytem site-centric, z którego nie korzystają serwisy zagraniczne i większość polskich należących do mniejszych wydawców. Dlatego na liście nie ma chociażby serwisów Google’a, Facebooka, YouTube’a i stron z grami online.

Serwisy z najdłuższym średnim czasem korzystania przez użytkownika w kwietniu 2015 roku

(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

real users

odsłony ogółem

czas na RU [godz:min:s]

czas odsłony [godz:min:s]

krajowe odsłony mobilne

rmfon.pl

641 329

9 461 793

29:13:10

02:29:00

283 781

open.fm

468 608

14 949 723

18:16:14

00:37:59

27 067

zetchilli.pl

91 800

683 436

09:14:35

01:34:43

70 337

exsite.pl

131 139

30 882 816

09:05:26

00:02:35

118 144

eskago.pl

505 886

4 105 408

09:03:57

01:22:19

314 023

player.pl

1 969 715

52 576 475

08:12:10

00:19:52

2 313 568

nk.pl

2 506 627

430 540 968

06:19:31

00:02:51

31 159 718

tlen.pl

406 736

78 810 553

06:13:18

00:02:08

1 121 258

o2.pl

3 390 327

684 317 509

05:36:44

00:02:04

69 283 597

antyradio.pl

163 030

1 503 012

05:00:21

00:42:54

246 189

wp.pl

11 493 838

2 376 591 270

04:59:34

00:01:54

332 515 898

ipla.tv

1 436 300

34 446 196

04:58:55

00:13:57

532 372

fotka.pl

503 168

344 610 445

04:58:19

00:00:38

71 302 992

radiozet.pl

895 806

8 834 529

04:54:20

00:44:36

1 677 302

onet.pl

13 648 423

2 882 943 517

04:38:36

00:01:49

473 852 403

tuba.pl

517 057

5 950 672

04:30:28

00:27:48

186 607

interia.pl

8 527 664

924 441 865

03:03:36

00:02:17

140 878 184

allegro.pl

12 073 668

2 198 279 855

02:47:29

00:01:00

59 472 795

tvn24.pl

3 811 850

136 017 498

02:36:57

00:07:22

31 937 607

kreskoweczki.pl

126 799

8 693 000

02:26:58

00:02:33

911 222

Dołącz do dyskusji: Internautów na najdłużej przyciągają RMFon.pl i Open.fm, NK.pl przed WP, Onetem i Iplą (TOP 20)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
em
zetchili the best of the best! :) Weronika Wawrzkowicz rządzi!
0 0
odpowiedź