SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IQ Marketing dla marki Delma Extra

Pod hasłem "Kuchnia na czas!" realizowana jest promocja konsumencka Delmy Extra, w której co tydzień do wygrania jest "kuchnia marzeń". Za opracowanie koncepcji, kreację oraz realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Celem akcji promocyjnej jest wzrost sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku Delmy Extra, jako marki praktycznej, kojarzącej się z dobrą jakością, mądrym wyborem oraz z radością rodzinnych posiłków.

Działania promocyjne skierowane są głównie do kobiet o niższych i średnich dochodach, odpowiedzialnych za gospodarstwo domowe i codzienne zakupy, wybierających produkty dobrej jakości za rozsądną cenę.

W promocji może wziąć udział każdy, kto wyśle SMS-a z dwoma kodami, z dwóch różnych opakowań promocyjnych Delmy Extra. W każdym tygodniu promocji do wygrania jest, w drodze losowania, jedna z sześciu "kuchni marzeń". Zwycięzca sam, według własnego uznania, wybierze meble i wyposażenie kuchni, musi jedynie zmieścić się w budżecie 12 tys. zł brutto.

Dodatkowo codziennie, przez cały okres trwania promocji, 250 osób, które wyślą SMS-a najbliżej pełnych godzin, między 10:00 a 20:00, wygrywa minutnik w kształcie Delmika. W sumie do wygrania jest 10 500 minutników.

Promocją objęte są cztery warianty produktu: Delma Extra z masłem (250 g i 500 g), Delma Extra z jogurtem (500 g), Delma Extra ze śmietanką (500 g).

W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS, reklam prasowych (prasa kobieca) oraz opakowań promocyjnych. Agencja odpowiada również za obsługę platformy SMS-owej oraz logistykę nagród.

Promocja trwa do 30 września 2007 r.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla marki Delma Extra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl