iSuppli prognozuje szybki wzrost sprzedaży telewizorów z dostępemdo internetu
W najbliższych kilku latach aż sześciokrotnie wzrośnie światowasprzedaż telewizorów z dostępem do internetu.
Firma badawcza iSuppli prognozuje, że w latach 2009 - 2013liczba tego typu odbiorników sprzedanych na całym świecie zwiększysię z 14,7 do 87,6 miliona.
"Wraz z rosnącą na skutek spadających cen popularnością płaskichtelewizorów, producenci szukają sposobów na odróżnienie liniiswoich odbiorników od oferty konkurencji. Pomaga w tym dodawanienowych funkcji, które zwiększa także możliwość ustalania wyższychcen za ulepszone modele. W ostatnich latach producenci telewizorówskupiali się takich funkcjach jak szybsza częstotliwośćodświeżania, podświetlenie LED, głębsza czerń czy mniejszy pobórenergii, a teraz kluczowy staje się dostęp do internetu" - twierdziRandy Lawson, analityk iSuppli.
Dla producentów ważnym aspektem jest także szansauzyskania bezpośredniego dostępu do klientów końcowych i co za tymidzie potencjalne źródło uzyskania dodatkowegoprzychodu.
Swoją prognozę firma badawcza popiera również przekonaniem, żedostęp do internetu stanie się w najbliższych latach jedną zkluczowych funkcji, jakiej w telewizorach będą oczekiwaćkonsumenci.
Dołącz do dyskusji: iSuppli prognozuje szybki wzrost sprzedaży telewizorów z dostępemdo internetu