iTunes najlepszym muzycznym serwisem
Pomimo szybkiego rozwoju serwisów Amazon.com i Rhapsody, najlepszym opartym na opłatach serwisem muzycznym online wciąż pozostaje iTunes firmy Apple.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Ipsos wynika, że 57 procent respondentów wskazało na iTunes jako najlepszy płatny cyfrowy serwis muzyczny - informuje serwis Marketng Charts.
Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się: Amazon.com (9 procent), Napster (8 procent), Rhapsody (7 procent), MySpace.com (4 procent), Walmart (4 procent) oraz Yahoo! Music (2 procent).
Również pod względem świadomości danych marek na rynku muzyki w sieci zdecydowanym liderem jest iTunes, o którego istnieniu wie 86 procent badanych. Tutaj kolejne miejsca zajęły: Napster (75 procent), MySpace.com (63 procent), Rhapsody (60 procent), Amazon.com (57 procent), Yahoo! Music (54 procent), Walmart (43 procent), AOL (41 procent), MTV (39 procent), realPlayer (38 procent) oraz Zune (37 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: iTunes najlepszym muzycznym serwisem