Jacek Chodziński: z Carat Polska do Ringier Axel Springer Polska
Jacek Chodziński dołączył do zespołu biura reklamy Media Impact w Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej pracował m.in. w domach mediowych Carat Polska i MEC.
W Ringier Axel Springer Polska Chodziński objął stanowisko programmatic sales managera. Będzie odpowiedzialny m.in. za koordynację sprzedaży private market place, wsparcie dla wewnętrznych działów przy sprzedaży rozwiązań i kampanii w modelu programatycznym, współpracę z klientami bezpośrednimi, którzy dysponują własnymi platformami zakupowymi oraz rozwijanie obecnych i wprowadzanie nowych produktów we współpracy z artnerami technologicznymi.
- Programmatic jest niezmiennie od kilku lat jednym z głównych kanałów przychodowych Ringier Axel Springer Polska. Naturalnym krokiem było zatrudnienie dedykowanej osoby do współpracy z zarówno głównymi partnerami zewnętrznymi, jak i do wsparcia merytorycznego działów wewnętrznych. Jacek ze swoim doświadczeniem z pracy w domach mediowych - zarówno przy planowaniu kampanii, jak i obsłudze klientów - idealnie wpisuje się w profil tego stanowiska - komentuje Łukasz Skawiński, dyrektor departamentu programmatic w Ringier Axel Springer Polska.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. serwisy i aplikacje internetowe grupy Ringier Axel Springer Polska zanotowały 21 mln realnych użytkowników i 2,1 mld odsłon.
Jacek Chodziński przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję senior communications plannera w domu mediowym Carat Polska (należącym do koncernu Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w MEC (obecnie Wavemaker), gdzie zajmował się obsługą takich klientów, jak Nestle, Henkel czy Comarch.
Dołącz do dyskusji: Jacek Chodziński: z Carat Polska do Ringier Axel Springer Polska