SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jan Jankowski odpowiada za marketing w Linkhouse

Jan Jankowski objął nowe stanowisko marketing managera w Linkhouse, platformie content marketingu i link buildingu.

Jan Jankowski, fot. Piotr Kordyś, konferencja Internet Beta 2021 Jan Jankowski, fot. Piotr Kordyś, konferencja Internet Beta 2021

Jan Jankowski w Linkhouse odpowiada za zbudowanie działu marketingu,  przygotowanie i egzekucję strategii marketingowej firmy w Polsce i zagranicą. Ponadto, do jego zadań należy reprezentowanie firmy, np. w webinarach czy na wydarzeniach. Wyzwaniem będzie marketing konferencji SEO Poland oraz stworzenie programu lojalnościowego.

Raportuje bezpośrednio do zarządu Linkhouse - Damiana Kozłowskiego i Michała Chlewińskiego.

Jan Jankowski prowadził swoją firmę i szkolił

Jan Jankowski poprzednio był brand managerem w Espir,  gdzie odpowiadał za strategię rozwoju i komunikacji marki Ombre. W latach 2018-2020 rozwijał lokalnie w Białymstoku agencję komunikacji w social media skupiającą się wokół podmiotów sportowych i gastronomii.

Równolegle od 2018 działał szkoleniowo. - Własna działalność szkoleniowa czy tworzenie agencji wypaliło mnie. Dziś wiem, że chcę robić dobry marketing w jednej firmie od A do Z, a nie być przedsiębiorcą czy szkoleniowcem - mówi Jankowski.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Jankowski karierę zaczynał w agencji Sempai.  Prowadził też lokalną agencję komunikacji w social media skupiającą się wokół podmiotów sportowych i gastronomii. Wystąpił na scenie Social Media Week oraz Internet Beta. Pracował m.in. z Elmont Grupa, Lasy Państwowe, ChM Implanty, Straż Miejska w Warszawie, Politechnika Białostocka, catering Czysta Micha, Polska Organizacja Turystyczna, Podpierzyną, czy Świat Supli.

Dołącz do dyskusji: Jan Jankowski odpowiada za marketing w Linkhouse

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Megi
Jan Jankowski może w ciągu ostatnich 3 lat pracował już u ok. 10 pracodawców xD Za każdym razem mówi, że szuka nowych wyzwań, gdy rzeczywiście nie dowozi zakładanych wyników i po ok. 3-4 miesiąca rozgląda się za czymś nowym i tak bez końca. Ciekawe dlaczego nie ma na profilu na LI pracy w Sieńko i Syn, Czystej Misze i dużo, duuużo więcej. Bo miejsca by nie starczyło xD

Stawiam dolary przeciwko żołędziom, że w ciągu pół roku zobaczymy Janka gdzie indziej, aczkolwiek życzę powodzenia w Linkhousie :)
1 0
odpowiedź
User
Arek
To samo miałem napisać, co megi. zmienia pracodawców jak majtki. Ostatnio pracował w jednym ze wiekszych sklepów internetowych, wlasciwie to pewnie sie obrazil wlasciciel, ze w artykule go nie wyminili haha. Kase wpychał w kabze, ale właściwie to nie miał nic do roboty, bo zewnetrzna firma obslugiwala marketing tegoz sklepu. Material na dobry film w stylu "catch me if you can" ;)
1 0
odpowiedź
User
Tomi
@Megi
No i chyba tak się stało, bo dzisiaj zobaczyłem, że od miesiąca bodajże zmienił pracę, czyli w linhousie pracował 6 mies... Pytanie czy w linkhousie się źle pracuje, czy to taki typ człowieka?
0 0
odpowiedź