SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jedynka liderem rynku radiowego wśród seniorów

W I półroczu 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród słuchaczy w wieku od 60 do 75 lat zajęła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

W I półroczu 2013 roku pozycję lidera zajęła Jedynka. Stacja ta zanotowała spadek udziału w rynku radiowym z 34,84 proc. do 30,89 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl

W analizowanym okresie na drugie miejsce - z czwartego - awansowało RMF FM, które zyskało 3,10 pkt. proc. do 12,51 proc. Natomiast na ostatnią pozycję podium - z miejsca drugiego - spadło Audytorium 17 (pomimo wzrostu udziału z 11,39 proc. do 12,21 proc.).

60-75

styczeń 2012 : czerwiec 2012

styczeń 2013 : czerwiec 2013

Jedynka

34,84%

30,89%

Radio RMF FM

9,41%

12,51%

Audytorium 17

11,39%

12,21%

Radio ZET

8,90%

10,39%

Radio Maryja

9,47%

7,01%

Trójka

6,88%

6,04%

Złote Przeboje

2,57%

3,25%

Radio TOK FM

3,06%

2,45%

Dwójka

1,70%

1,18%

RMF Classic

1,41%

1,11%

Radio ESKA

0,92%

1,09%

Radio Plus

0,76%

1,05%

RMF MAXXX

0,15%

0,54%

Radio Wawa

0,36%

0,36%

CHILLI ZET

0,13%

0,19%

PLANETA FM

0,19%

0,08%

Radio PiN

0,07%

0,04%

ESKA ROCK

0,04%

0,03%

Antyradio

0,00%

0,02%

Czwórka

0,06%

0,02%

Radio Roxy

0,01%

0,00%

N=

7 582

7 763


Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego jest RMF FM (więcej na ten temat).

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Dołącz do dyskusji: Jedynka liderem rynku radiowego wśród seniorów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jam
Może jest liderem, ale traci słuchaczy (-4% to nie jest mało). Większość znanych mi, wiernych słuchaczy jedynki (a są to przede wszystkim osoby 65+) przerzuca się na RMF. Nie są w stanie znieść sieczki mózgowej, jaką w tej chwili oferuje jedynka. Wydaje mi się, że rozpadła się jakaś koncepcja na ten program i każdy robi co chce. Żeby RMF był przystępniejszy dla staruszków to raczej wstyd.
0 0
odpowiedź