Jesienna oferta reklamowa Echo Miasta
Wraz z początkiem września Echo Miasta wprowadza nową, jesienną ofertę reklamową. Dotychczasowe propozycje reklamowe Echo Miasta, wzbogacą się o dwa kolejne produkty: tzw. 'czwórkę gazetową' oraz ofertę '3+1'.
"Czwórka gazetowa" to dodatkowe cztery strony reklamowe, które w praktyce oznaczają możliwość zakupu w środku gazety ogłoszeń wielkoformatowych, przez różnych klientów. Do tej pory tzw. "środek" mógł wykupić tylko jeden klient. Teraz z atrakcyjnej lokalizacji ogłoszenia będzie mogło skorzystać kilku klientów i to w nowej, znacznie niższej cenie. Na dodatkowych stronach obowiązują tylko duże formaty, minimum strony. Dzięki temu nasi Klienci mogą mieć pewność, że ich przekaz reklamowy będzie bardziej widoczny i wyróżni się wśród ogłoszeń o małych formatach - podkreśla Krzysztof Druszcz, Dyrektor Marketingu Media4mat, wydawcy Echa Miasta.
Wprowadzenie "czwórki gazetowej" ma za zadanie zwiększyć dostępność reklamową Echa Miasta. Ma ona na celu zachęcić również do współpracy klientów, którzy do tej pory korzystali głównie z małych formatów ogłoszeń - podano w komunikacie.
"Oferta 3+1", czyli 3 emisje reklamy plus 4 gratis przeznaczona jest dla klientów zlecających taką samą powierzchnię reklamową w trzech emisjach Echa Miasta. Pierwsza emisja reklamy powinna zostać opublikowana w terminie wrześniowym. Projekt "3+1" dotyczyć będzie stron redakcyjnych, ogłoszeniowych oraz branżowych.
Dołącz do dyskusji: Jesienna oferta reklamowa Echo Miasta