SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Jestem multimedialna, a Ty?” - Multimedia Polska reklamuje pakiety ze smartfonami i tabletami

Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczyna promocję, w której do wybranych pakietów dodawane są tablety lub smartfony. Ofertę wspiera kampania reklamowa w nowej stylistyce przygotowana przez agencję MediaMocni.

W nowej promocji Multimedia Polska smartfon Samsung GIO jest dostępny za 99 zł w pakiecie obejmującym 90 kanałów telewizji cyfrowej, internet 6 Mb/s z modemem WiFi, natomiast tablet Samsung Galaxy - za 159 zł w pakiecie obejmującym 90 kanałów telewizji cyfrowej, internet 20 Mb/s z modemem WiFi oraz telefon w Planie Optymalnym.



W kampanii reklamującej tę ofertę wprowadzony został nowy format kreatywny, oparty na eksponowaniu litery „M” z logotypu Multimedia Polska. Akcja - prowadzona pod hasłami „Jestem multimedialny, a Ty?” i „Wybierz swój multimedialny pakiet” - obejmuje internet (reklamy w największych serwisach i Google, nowa wersja strony multimedia.pl), outdoor (m.in. mobileskyboardy i nośniki na autobusach w 56 miastach, np. Warszawie, Olsztynie, Gdyni, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi i Lublinie).

Przygotowaniem kreacji kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja MediaMocni. Akcja jest zaplanowana do końca maja, przy czym w kwietniu rozpocznie się jej druga odsłona.

Dołącz do dyskusji: „Jestem multimedialna, a Ty?” - Multimedia Polska reklamuje pakiety ze smartfonami i tabletami

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Makumba
Niech się na tych bilbordach i autobusach pochwalą ilu podwykonawców instalacji oszukali.
0 0
odpowiedź
User
Dzidzio
Spoko, w reszcie konkretne prezenty do umowy... No i kreacja zajebista.
0 0
odpowiedź
User
Marta
Samsung robi teraz najlepsze sprzęty. troche jeszcze pokutuje opinia koreański=słabe, ale podobnie jak z samochodami zmienia się ta opinia.
0 0
odpowiedź