Joost wchodzi na chiński rynek
Dostawca telewizji internetowej Joost uruchomił w środę nowy chiński serwis we współpracy z lokalnym portalem internetowym TOM Online.
W serwisie znajdującym się pod adresem joost.tom.com znalazło się 16 tysięcy godzin treści w chińskim języku, dostarczonych przez lokalnych partnerów takich jak CCTV, China Record Corp, BTV Media, CAV Warner Home Entertainment i Huayi Brothers Media Group - informuje agencja AFP.
Dodatkowo doszło do utworzenia spółki joint venture między Joost a hongkońskim koncernem medialnym TOM Group, do którego należy portal TOM Online.
"W Chinach istnieje wielka rynkowa szansa, którą dają prducenci wysokiej jakości treści, reklamodawcy chcący dotrzeć do konsumentów w sieci oraz aktywna społeczność internetowa. Współpraca z TOM, który zarządza jednym z najpopularniejszych portali internetowych w Chinach, daje nam silną pozycję w regionie" - stwierdził Mike Volpi, dyrektor wykonawczy Joost.
Chiny mogą okazać się dla Joost bardzo lukratywnym rynkiem. Z danych China Internet Network Information Centre wynika, że w ubiegłym roku 76,9 procenta ze 160 milionów tamtejszych internautów oglądało w sieci filmy i programy telewizyjne.
źródło: AFP
Dołącz do dyskusji: Joost wchodzi na chiński rynek