SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joost wchodzi na chiński rynek

Dostawca telewizji internetowej Joost uruchomił w środę nowy chiński serwis we współpracy z lokalnym portalem internetowym TOM Online.

W serwisie znajdującym się pod adresem joost.tom.com znalazło się 16 tysięcy godzin treści w chińskim języku, dostarczonych przez lokalnych partnerów takich jak CCTV, China Record Corp, BTV Media, CAV Warner Home Entertainment i Huayi Brothers Media Group - informuje agencja AFP.

Dodatkowo doszło do utworzenia spółki joint venture między Joost a hongkońskim koncernem medialnym TOM Group, do którego należy portal TOM Online.

"W Chinach istnieje wielka rynkowa szansa, którą dają prducenci wysokiej jakości treści, reklamodawcy chcący dotrzeć do konsumentów w sieci oraz aktywna społeczność internetowa. Współpraca z TOM, który zarządza jednym z najpopularniejszych portali internetowych w Chinach, daje nam silną pozycję w regionie" - stwierdził Mike Volpi, dyrektor wykonawczy Joost.

Chiny mogą okazać się dla Joost bardzo lukratywnym rynkiem. Z danych China Internet Network Information Centre wynika, że w ubiegłym roku 76,9 procenta ze 160 milionów tamtejszych internautów oglądało w sieci filmy i programy telewizyjne.

źródło: AFP

Dołącz do dyskusji: Joost wchodzi na chiński rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl