Jurek Sobieniak rzuca mięsem w nowej kampanii Delikatesów Centrum
Kucharz Jurek Sobieniak, znany z telewizyjnych programów kulinarnych, zachęca miłośników grillowania do zakupu mięs z lady Delikatesów Centrum. Ruszyła najnowsza kampania digital tej sieci przygotowana przez MullenLowe Warsaw.
Na potrzeby kampanii powstała seria pięciu filmów „Sobieniak rzuca mięsem" - każdy poświęcony konkretnemu gatunkowi: karkówce, łopatce, podudziom kurczaka, kiełbasie śląskiej i kaszance. Kucharz i restaurator dzieli się w nich ekspercką wiedzą, oryginalnymi przepisami, a także podpowiada, jaki gatunek mięsa wybrać z oferty dostępnej w sprzedaży z lady Delikatesów Centrum.
Wszystkie materiały wideo emitowane będą na Facebooku i YouTubie marki do końca sezonu grillowego.
MullenLowe Warsaw odpowiada za całościowy koncept kreatywny i strategiczny kampanii - agencja pracuje dla ogólnopolskiej sieci Delikatesów Centrum od 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Jurek Sobieniak rzuca mięsem w nowej kampanii Delikatesów Centrum