SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 odświeżyło serwis internetowy Peugeot Polska

Agencja K2 przygotowała nową odsłonę witryny internetowej Peugeot Polska. Serwis zmienił design, dostępność oraz zyskał ciekawe funkcjonalności.

Odświeżenie strony internetowej Peugeot Polska zrealizowane zostało na podstawie ankiety przeprowadzonej pod koniec poprzedniego roku wśród klientów firmy i użytkowników witryny. Wyniki badania stały się wytycznymi w pracy agencji K2, która w tym projekcie współdziałała z globalnym partnerem dealera Les Argonatues.

W zmienionym serwis Peugeot Polska użytkownicy mogą szeregować samochody produkowane przez tą firmę pod względem ceny, spalania i emisji dwutlenku węgla. Natomiast dzięki połączeniu showroomu z konfiguratorem i cennikiem internauci zyskali możliwość skonfigurowania wybranych modeli, obliczenia kosztów finansowania, porównania silników. Nowy serwis zintegrowano też z systemem rezerwacji jazdy próbnej, na którą można zapisać się w witrynie.

Strona zawiera także wiadomosci o realizowanych przez Peugeot Polska usługach, renomowanych dealerach oraz ofercie skierowanej do firm i klientów indywidulanych. Sekcje informacyjną uzupełniają, porady, promocje i butik z akcesoriami.

Dostępna pod adresem www.peugeot.pl strona zyskała nowy design, którego rozmiar pozwala umieszczać w serwisie dynamiczne animacje. Uruchomiono też sekcję poświęconą plikom video, które można oglądać w trybie pełnoekranowym.

Dołącz do dyskusji: K2 odświeżyło serwis internetowy Peugeot Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl