Kampania reklamowa TVN Style
25 listopada 2004 rozpoczęła się kampania reklamowa nowej telewizji dla kobiet - TVN Style
Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie grupy docelowej o powstaniu nowej telewizji TVN Style, zbudowanie świadomości marki i zachęcenie kobiet do oglądania nowej stacji, co znajduje odzwierciedlenie w doborze kanałów dotarcia.
Działania reklamowe zostały podzielone na etapy: część teaserową i następującą po niej otwartą część kampanii.
Działania teaserowe trwały od początku września. Na ponad jedenastu tysiącach luster w sklepach branży kobiecej w całym kraju pojawiła się naklejka z symbolem kampanii - stylizowane na rysowane szminką na lustrze różowe OKO.
Od początku listopada stacjach telewizyjnych Grupy TVN pojawił się 10" spot teaserowy. Spoty 15" - "odsłaniające" - pojawiły się w stacjach TVN od 25 listopada. Kampania potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.
W kampanii oprócz telewizji, zostaną wykorzystane również Internet i prasa: pisma kobiece i tygodniki opinii. Działania BTL obejmą dystrybucję materiałów reklamowych wśród klientek sklepów branży kobiecej.
Kreacją kampanii zajęła się poznańska agencja reklamowa JUST.
Zaplanowana do końca roku kampania reklamowa jest wsparta szeregiem działań PR-owych.
Uruchomiona w sierpniu br. TVN Style to telewizja skierowana kobiet w grupie 16-45 lat, aktywnych i nowoczesnych mieszkanek dużych miast,posiadających dostęp do sieci tv kablowej lub platformy cyfrowej.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa TVN Style