Kandydaci do Białego Domu rzadko korzystają z reklam w wyszukiwarkach
Mniej niż połowa kandydatów ubiegających się o nominację na urząd prezydenta Stanów Zjednoczonych promuje się poprzez płatne reklamy w internetowych wyszukiwarkach.
Lepiej w tej przestrzeni radzą sobie Republikanie. Spośród ośmiu głównych kandydatów, pięciu umieściło swoje reklamy w wyszukiwarkach, w porównaniu do zaledwie dwóch na ośmiu w przypadku Demokratów. W sumie Republikanie promowali się jak do tej pory w ten sposób trzy razy częściej od Demokratów - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na badanie agencji marketingowej Rimm-Kaufman Group.
Wyszukiwanie informacji w sieci to jedna z najczęstszych czynności jaką wykonują internauci. Dziwi więc fakt, że kandydaci do Białego Domu nie są zbyt skorzy do wykorzystania tej platformy reklamowej.
Agencja Rimm-Kaufman Group oparła swoje analizy na reklamach kandydatów na prezydenta USA, umieszczanych w wyszukiwarkach Google i Yahoo od lutego bieżącego roku.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Kandydaci do Białego Domu rzadko korzystają z reklam w wyszukiwarkach