Karolina Korwin-Piotrowska
Karolina Korwin-Piotrowska, szefowa portalu informacyjno-rozrywkowego TVN Plejada.pl - Informacje prezentowane w Plejadzie mają charakter pozytywny, nie będą urażały na siłę, jak to mają w zwyczaju niektórzy. Szambo jest gdzie indziej.
Łukasz Kłosowski: Czy Plejada jest portalem
plotkarskim?
Karolina Korwin-Piotrowska: Nie, jest informacyjno-rozrywkowym
wortalem szołbiznesowym. To całkowita nowość na polskim rynku.
Czym różni się od Pudelków, Kozaczków?
U nas nie ma niesprawdzonych, złośliwych i nacechowanych żółcią
oraz zwykłym wścibstwem informacji. Tworzy go młody, ambitny zespół
dziennikarzy szołbiznesowych z prawdziwego zdarzenia, którzy są
kronikarzami rzeczywistości, a nie zwykłymi plotkarzami. Informacje
prezentowane w Plejadzie mają charakter pozytywny, nie będą urażały
na siłę, jak to mają w zwyczaju niektórzy. Co ważne - publikując je
zawsze powołujemy się na źródła. Szambo jest gdzie indziej.
Słyszała Pani o Dementujemy.pl?
Tak. Pomysł tyleż słodki, co nieprofesjonalny. Na razie składa się
z dementi tancerzy, którzy swoje nazwiska wyrobili sobie na
TVN-owskim Tańcu z Gwiazdami. Każda konkurencja, nawet tak
egzotyczna, mobilizuje do większej pracy.
Czy publikacje na Plejadzie będą wymagały sprostowania
na tym portalu?
Nie przewiduję takich atrakcji.
Portal ma również lansować gwiazdy TVN. Ile pojawi się
tam materiału znanego ze stacji TVN?
Portal ma lansować gwiazdy szołbiznesu, w tym także TVN. Proporcje
między materiałami będą rozsądne. Na pewno dzięki przynależności do
rodziny TVN mamy ułatwiony i bezpośredni dostęp do wielu
informacji, gwiazd, programów, tajemnic produkcyjnych tej stacji.
Na razie dobrze współpracuje się nam z Polsatem, to stacja
komercyjna i doskonale rozumie prawa rynku. Telewizja Publiczna
utrzymywana z abonamentu, przynajmniej na razie, nas nie zauważa.
Moim zdaniem, do czasu.
Pre-paid czy za darmo?
Zdecydowaną większość materiałów, także ekskluzywnych wideo (które
publikowane będą wyłącznie w Plejadzie) odtwarzać będzie można w
serwisie za darmo. Oferujemy również modele płatne, kiedy np.
użytkownik będzie chciał obejrzeć odcinki swoich ulubionych seriali
przed ich premierą w telewizji.
Jaki jest model biznesowy?
Zdecydowanie podstawowym źródłem przychodów wortalu będzie sprzedaż
reklam w serwisie.
Stawiacie na multimedialność. Jak dużo takich
treści?
Zapraszamy do sekcji Foto lub Wideo. Znajduje
się tam mnóstwo galerii, filmów, wywiadów, zwiastunów, a nawet
fragmentów koncertów. Duża część naszych newsów jest multimedialna.
Bardzo często ich treść uzupełniana jest zdjęciem czy też galerią
tematycznie powiązaną z gwiazdą. Nierzadko do tej samej informacji
"przyklejony" jest materiał wideo. Bywa, że nasze wiadomości są
wyłącznie wiadomościami w formacie wideo.
Plejada to również wortal społecznościowy. Co nowego
(czego nie znamy z rynku) zaoferujecie internautom?
W
pierwszym etapie funkcjonowania serwisu dla internautów
przewidzieliśmy konkursy, sondy, quizy i zabawy, w tym bardzo
popularne, tzw. "Bitwy Gwiazd". Fani gwiazd będą się mogli
gromadzić wokół swoich ulubieńców w internetowych fanklubach. Ich
znaczenie rosło będzie z tygodnia na tydzień.
Dołącz do dyskusji: Karolina Korwin-Piotrowska