SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Karolina Korwin-Piotrowska

Karolina Korwin-Piotrowska, szefowa portalu informacyjno-rozrywkowego TVN Plejada.pl - Informacje prezentowane w Plejadzie mają charakter pozytywny, nie będą urażały na siłę, jak to mają w zwyczaju niektórzy. Szambo jest gdzie indziej.

Łukasz Kłosowski: Czy Plejada jest portalem plotkarskim?
Karolina Korwin-Piotrowska: Nie, jest informacyjno-rozrywkowym wortalem szołbiznesowym. To całkowita nowość na polskim rynku.

Czym różni się od Pudelków, Kozaczków?
U nas nie ma niesprawdzonych, złośliwych i nacechowanych żółcią oraz zwykłym wścibstwem informacji. Tworzy go młody, ambitny zespół dziennikarzy szołbiznesowych z prawdziwego zdarzenia, którzy są kronikarzami rzeczywistości, a nie zwykłymi plotkarzami. Informacje prezentowane w Plejadzie mają charakter pozytywny, nie będą urażały na siłę, jak to mają w zwyczaju niektórzy. Co ważne - publikując je zawsze powołujemy się na źródła. Szambo jest gdzie indziej.

Słyszała Pani o Dementujemy.pl?
Tak. Pomysł tyleż słodki, co nieprofesjonalny. Na razie składa się z dementi tancerzy, którzy swoje nazwiska wyrobili sobie na TVN-owskim Tańcu z Gwiazdami. Każda konkurencja, nawet tak egzotyczna, mobilizuje do większej pracy.

Czy publikacje na Plejadzie będą wymagały sprostowania na tym portalu?
Nie przewiduję takich atrakcji.

Portal ma również lansować gwiazdy TVN. Ile pojawi się tam materiału znanego ze stacji TVN?
Portal ma lansować gwiazdy szołbiznesu, w tym także TVN. Proporcje między materiałami będą rozsądne. Na pewno dzięki przynależności do rodziny TVN mamy ułatwiony i bezpośredni dostęp do wielu informacji, gwiazd, programów, tajemnic produkcyjnych tej stacji. Na razie dobrze współpracuje się nam z Polsatem, to stacja komercyjna i doskonale rozumie prawa rynku. Telewizja Publiczna utrzymywana z abonamentu, przynajmniej na razie, nas nie zauważa. Moim zdaniem, do czasu.

Pre-paid czy za darmo?
Zdecydowaną większość materiałów, także ekskluzywnych wideo (które publikowane będą wyłącznie w Plejadzie) odtwarzać będzie można w serwisie za darmo. Oferujemy również modele płatne, kiedy np. użytkownik będzie chciał obejrzeć odcinki swoich ulubionych seriali przed ich premierą w telewizji.

Jaki jest model biznesowy?
Zdecydowanie podstawowym źródłem przychodów wortalu będzie sprzedaż reklam w serwisie.

Stawiacie na multimedialność. Jak dużo takich treści?
Zapraszamy do sekcji Foto lub Wideo. Znajduje się tam mnóstwo galerii, filmów, wywiadów, zwiastunów, a nawet fragmentów koncertów. Duża część naszych newsów jest multimedialna. Bardzo często ich treść uzupełniana jest zdjęciem czy też galerią tematycznie powiązaną z gwiazdą. Nierzadko do tej samej informacji "przyklejony" jest materiał wideo. Bywa, że nasze wiadomości są wyłącznie wiadomościami w formacie wideo.

Plejada to również wortal społecznościowy. Co nowego (czego nie znamy z rynku) zaoferujecie internautom?
W pierwszym etapie funkcjonowania serwisu dla internautów przewidzieliśmy konkursy, sondy, quizy i zabawy, w tym bardzo popularne, tzw. "Bitwy Gwiazd". Fani gwiazd będą się mogli gromadzić wokół swoich ulubieńców w internetowych fanklubach. Ich znaczenie rosło będzie z tygodnia na tydzień.

Dołącz do dyskusji: Karolina Korwin-Piotrowska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl