SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W kiosku PZU Zdrowie można się zbadać i skonsultować z lekarzem

PZU Zdrowie uruchomiło w swojej siedzibie w Warszawie pierwszy kiosk telemedyczny, czyli mobilny gabinet, w którym pacjent ma możliwość wykonania diagnostyki za pomocą aparatury telemedycznej, a następnie wideokonsultacji z lekarzem. To rozwiązanie, z którego docelowo będą mogli skorzystać pracownicy firm posiadających Opiekę Medyczną PZU.

Kiosk telemedyczny PZU Zdrowie wyposażony jest w szereg urządzeń, za pomocą których pacjent może samodzielnie wykonać badania: stetoskop cyfrowy, EKG, pulsoksymetr, termometr, ciśnieniomierz oraz kamerę do obrazowania gardła, ucha i skóry.

Następnie w trakcie wideokonsultacji pacjent omawia swoje wyniki z lekarzem i otrzymuje niezbędne zalecenia, a w razie potrzeby lekarz wystawia e-skierowanie na dalszą diagnostykę w placówce medycznej lub e-receptę.

Kiosk stanął w głównej siedzibie PZU przy ul. Jana Pawła II 24 w Warszawie, gdzie obecnie testują go tutejsi pracownicy.
- Telemedycyna to przyszłość opieki medycznej. W USA czy Kanadzie już teraz kioski telemedyczne pełnią rolę „pierwszego filtra” i są wsparciem dla podstawowej opieki medycznej oraz profilaktyki. W Chinach wspierają monitorowanie zdrowia ludności mieszkającej na obszarach wiejskich, oddalonych od  dużych miejskich aglomeracji.  Z badań wynika, że Polacy są otwarci na korzystanie ze zdalnych usług medycznych, dlatego chcemy dać  naszym pacjentom taką możliwość - wyjaśnia Sebastian Tabaka, członek zarządu  PZU Zdrowie, nadzorujący obszar obsługi pacjenta.  

Wizyta w kiosku telemedycznym porównywalna jest do wizyty w placówce, ponieważ umożliwia diagnozowanie wielu popularnych chorób. Umożliwia też uzyskanie natychmiastowej porady i pokierowanie na odpowiednią ścieżkę leczenia. - Cały proces konsultacji wraz z badaniem zajmuje około 10 minut, dlatego nawet najbardziej zapracowani mogą dzięki temu rozwiązaniu zadbać o swoje zdrowie – mówi Sebastian Tabaka. - Udostępniliśmy  kiosk najpierw naszym pracownikom, ponieważ są najlepszym recenzentem naszej oferty. To grupa bardzo świadoma swoich potrzeb w kontekście oferowanych im usług, dlatego na podstawie zebranych opinii będziemy wprowadzać ewentualne udoskonalenia dla modelu docelowego, z którego będą mogli skorzystać pracownicy firm posiadających Opiekę Medyczną PZU  – dodaje.

Kiosk telemedyczny to nie jedyna zdalna forma opieki medycznej, którą oferuje PZU Zdrowie. Za pomocą portalu mojePZU możliwe jest wykupienie zdalnych konsultacji z lekarzami kilkunastu specjalizacji, a także dietetykiem, psychologiem czy pielęgniarką za pośrednictwem wideo, rozmowy telefonicznej lub czatu.

PZU Zdrowie jest operatorem medycznym posiadającym własną sieć, do której należy blisko 100 placówek medycznych. Ponadto współpracuje z ponad 2100 placówkami partnerskimi w ponad 570 miastach w Polsce oraz kilkudziesięcioma szpitalami i ponad połową aptek w kraju.

Dołącz do dyskusji: W kiosku PZU Zdrowie można się zbadać i skonsultować z lekarzem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zyta
no dobra, chcę to w moje firmie
0 0
odpowiedź