SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kobiecość „pełna życia” reklamuje Nałęczowiankę (wideo)

Pod hasłem „Nałęczowianka. Pełna życia” rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.

Nowy spot Nałęczowianki pokazuje kobiety pełne witalności, radości i pozytywnej energii. Taki przekaz ma silniej angażować konsumentów i zbliżać ich do marki, czemu służy m.in. padające w nim pytanie: „A czy Ty jesteś Nałęczowianką?”.

Poprzednia reklama, emitowana w kwietniu, podkreślała bogatą tradycję tej marki (obejrzyj to).

Nowy spot od 8 maja jest pokazywany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i TVN Style. W ramach kampanii, zaplanowanej na kilka miesięcy, do sprzedaży wprowadzono limitowaną edycję Nałęczowianki, w odświeżonych, kolorowych butelkach o pojemności 500 ml.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Kobiecość „pełna życia” reklamuje Nałęczowiankę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl