'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'
W listopadzie 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie była powracają na rynek "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ur. wyniosła 477 900 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. "Kobieta i Życie" po raz pierwszy na rynku ukazało sie w 1946 roku, po przerwie ponownie na rynku pojawiła się 14 października ur.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Media
Polska), które sprzedało się w ilości 452 040 egz. (spadek o 10
proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"
(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 437 645 egz.
(spadek o 4,3 proc.).
listopad | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 477 900 | - |
Dobre Rady | 452 040 | 504 153 |
Świat Kobiety | 437 645 | 457 919 |
Poradnik Domowy | 421 194 | 414 956 |
Claudia | 303 803 | 375 616 |
Olivia | 303 227 | 279 539 |
Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego
miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował
miesięcznik "Claudia" (19 proc.).
2008 | ||
listopad | październik | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 477 900 | - |
Dobre Rady | 452 040 | 467 191 |
Świat Kobiety | 437 645 | 405 581 |
Poradnik Domowy | 421 194 | 418 231 |
Claudia | 303 803 | 359 378 |
Olivia | 303 227 | 277 199 |
Dołącz do dyskusji: 'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'