SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'

W listopadzie 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie była powracają na rynek "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ur. wyniosła 477 900 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. "Kobieta i Życie" po raz pierwszy na rynku ukazało sie w 1946 roku, po przerwie ponownie na rynku pojawiła się 14 października ur.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości 452 040 egz. (spadek o 10 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 437 645 egz. (spadek o 4,3 proc.).

listopad

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogółem
Kobieta i Życie 477 900 -
Dobre Rady 452 040 504 153
Świat Kobiety 437 645 457 919
Poradnik Domowy 421 194 414 956
Claudia 303 803 375 616
Olivia 303 227 279 539

Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Claudia" (19 proc.).

2008

listopad październik
ZKDP Sprzedaż ogółem
Kobieta i Życie 477 900 -
Dobre Rady 452 040 467 191
Świat Kobiety 437 645 405 581
Poradnik Domowy 421 194 418 231
Claudia 303 803 359 378
Olivia 303 227 277 199

Dołącz do dyskusji: 'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl