Kobiety coraz częściej grają w internetowe gry
W okresie sierpień 2007 - sierpień 2008 liczba kobiet z USA grających w gry online zwiększyła się o 27 procent, do 43 milionów.
Najszybszy wzrost odnotowano tutaj w grupach wiekowych 12-17 (o 55 procent), 55-64 (o 43 procent) oraz 18-24 (o 35 procent) - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Według analityków z comScore, wraz ze wzrostem zainteresowania internetowymi grami w wysoce dochodowych segmentach nastoletnich dziewcząt i starszych kobiet, marketerzy, którzy wcześniej nie chcieli przeznaczać pieniędzy na reklamę w tym sektorze, powinni teraz ponownie się nad tym zastanowić.
Z kolei z badania ośrodka Pew Internet & American Life Project obejmującego wszystkie rodzaje gier wynika, że największą popularnością wśród nastoletnich dziewcząt (12-17 lat) cieszą się gry z kategorii puzzle, wyścigi, rytm (np. 'Guitar Hero') oraz tytuły przygodowe, strategiczne i sportowe.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Kobiety coraz częściej grają w internetowe gry