SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wellman, Młynarska i Rogalska ambasadorkami akcji TVN Style

We wtorek, 8 marca - w Dniu Kobiet - TVN Style rozpocznie akcję społeczną Kobiety dla kobiet, w ramach której będzie promować walkę o prawa kobiet i ich dobrostan. Ambasadorkami inicjatywy są m.in. Dorota Wellman, Agata Młynarska, Marzena Rogalska i Maja Popielarska, a partnerem - YES Biżuteria.

Dorota Wellman; fot. TVN Dorota Wellman; fot. TVN

TVN Style w ramach akcji będzie emitować kilka specjalnych mini audycji, które będą emitowane na antenie oraz w social mediach stacji. Prowadzące związane z TVN Style mówią w nich o sytuacji współczesnych kobiet. O prawie do decydowania, dyskryminacji płciowej, macierzyństwie i pracy, a także o tym, że czasem warto odpuścić i zadbać o swoje własne samopoczucie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W inicjatywę zaangażowały się: Dorota Wellman, Agata Młynarska, Marzena Rogalska, Maja Popielarska, Anna Nowak-Ibisz, Ewa Narkiewicz-Nejno, Agnieszka Winnicka, Magdalena Socha-Włodarska, Katarzyna Jaroszyńska, Anna Dec i Olga Legosz.

- Myśląc o specjalnej akcji z okazji Dnia kobiet, nigdy nie wyobrażałyśmy sobie w jak trudnych czasach przyjdzie nam ją tworzyć. Tym bardziej, będąc całymi sercami z kobietami Ukrainy, cieszymy się, że możemy wesprzeć organizację, która będzie w stanie także im udzielić realnego wsparcia w naszym kraju - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Pieczyńska-Modrzejewska, dyrektor programów lifestylowych w TVN Grupa Discovery. - Tworzenie tych spotów było dla nas niezwykłym doświadczeniem, wspieranym przez wiele różnych działów w Grupa TVN Grupa Discovery. Możemy z dumą powiedzieć, że 100 proc. kobiet, które poprosiłyśmy o pomoc, w pełni zaangażowało się w nasze działania. Razem mamy moc - dodaje.

TVN Style w ramach akcji nawiązało współpracę z marką YES Biżuteria, dzięki tej kooperacji przekaże 100 tys. zł na działalność Centrum Praw Kobiet.

Akcja potrwa kilka tygodni.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 0,47 proc.

Dołącz do dyskusji: Wellman, Młynarska i Rogalska ambasadorkami akcji TVN Style

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prawa kobiet
A w ostatniej reklamie YES kobieta z wąsami a’la Conchita Kiełbasa.
0 0
odpowiedź