Kolejna odsłona kampanii SpecTabu - preparatu na 'syndrom dnia następnego'
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej pigułki SpecTab. W konwencji radiowej powieści w odcinkach przedstawione zostaną okoliczności wynalezienia preparatu.
Przygotowane w kampanii spoty utworzą cykl Specaudycji, które będą emitowane w 9 odcinkach w Radiu Zet oraz 15 w Antyradiu.
Stworzono również wirtualny element kampanii. Internauci odwiedzający "Instytut SpecTab" im. M. W. Onowałowa, zapraszani są na szkolenie, na którym dowiadują się, kim naprawdę był naukowiec oraz jak działa kapsułka SpecTab.
Akcja wprowadzająca preparat SpecTab na polski rynek została przygotowana przez agencję Change Integrated. Za kreację i produkcję spotów odpowiada Radio Zet, media zakupił Equinox Polska SA.
Kampania potrwa do 5 grudnia.
Dołącz do dyskusji: Kolejna odsłona kampanii SpecTabu - preparatu na 'syndrom dnia następnego'