Kolejna prowokacyjna kampania Cropptown
Cropptown znowu prowokuje. Tym razem głównym motywem akcji promocyjnej odzieżowej sieci są dwa odważne znaki drogowe, które podkreślają, że "Cropptown to miejsce stworzone dla chłopców i dla dziewczynek". Kampania realizowana jest w ramach cyklu 'Zupełnie inna jazda'.
Akcja ruszyła na początku października i potrwa do połowy listopada. Największym wykorzystanym w niej medium jest outdoor. Reklamy zostały umieszczone na frontlightach, backlightach, citilightach i wiatach przystankowych, oklejono nimi także autobusy. Można je zobaczyć w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.
W ramach akcji realizowane są także intensywne działania w kilkuset wybranych szkołach (gimnazjach, liceach i uczelniach wyższych) - Wielu dyrektorów nie wyraziło zgody na powieszenie reklamy z wybranymi na outdoor znakami, dlatego w szkołach zawisną inne "odważne znaki" zadedykowane dla kampanii - mówi nam Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor artystyczny LPP.
Kampania realizowana jest także w internecie. Reklamy pojawią się w portalach Wirtualna Polska, Interia.pl i w komunikatorze Gadu-Gadu. Poza tym przez miesiąc wysyłane będą emaile do osób będących w bazie adresowej Cropptown, użytkowników poczty WP i Interii, wykorzystane zostaną także sms-y.
Akcję będą wspierać reklamy prasowe w "Machinie", "Aktyvist", "Magazynie Hip-Hop", "Dlaczego?", "Euro Studencie" i "Young Club", a także radiowe w Radiu Eska i RMF Maxxx. W obu rozgłośniach pojawią się również sponsorowane programy oraz konkursy.
Na potrzeby akcji powstał także specjalny interaktywny serwis www.cropptown.pl, w którym internauci znajdą nowe kolekcje ubrań, filmy i reklamy, ale także wiele aktywnych aplikacji wciągających do interakcji. Powstała także reklama telewizyjna, która będzie emitowana na ekranach w salonach Cropptown, w kinach oraz na antenie 4fun TV.
Kolejna odsłona kampanii "Zupełnie inna jazda" będzie mocno prezentowana także w centrach handlowych. W tym celu wykorzystane zostaną witryny sklepowe, materiały reklamowe, a także odbywające się w centrach eventy.
Poza Polską akcja realizowana jest także w Czechach, Rosji, Estonii, na Litwie, Łotwie i na Słowacji.
Kreację kampanii przygotował zespół kreatywny LPP. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Universal McCann oraz spółka LPP we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Kolejna prowokacyjna kampania Cropptown