„Koło fortuny” hitem TVP2. Stacja zdecydowanym liderem
Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2021/2022 ogląda średnio 1,11 mln widzów. TVP2 w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Koło fortuny” w sezonie 2021/2022 na antenie TVP2 oglądać można w dni powszednie o godz. 16.00, oraz w weekendy i święta o 14.35, począwszy od 4 września br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,11 mln osób, co przełożyło się na 15,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,10 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 19 września, który obejrzało średnio 1,95 mln osób. Wszystkie emisje z top 3 to odcinki pokazane w niedziele.
Dwójka w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która ma w tym paśmie 10,27 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (8,94 proc.) oraz TVN (6 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka również jest pierwsza.
„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009. Aktualnie gospodarzem teleturnieju jest Norbert „Norbi” Dudziuk, który we wrześniu 2019 roku zastąpił Rafała Brzozowskiego (bez zmian współprowadzącą jest Izabella Krzan). Jest to efekt decyzji Telewizji Polskiej, która postanowiła zamienić ze sobą gospodarzy „Koła fortuny” i „Jakiej to melodii?”.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „Koło fortuny” hitem TVP2. Stacja zdecydowanym liderem