1,22 mln widzów teleturnieju „Koło fortuny” w sezonie 2021/2022, hitem odcinki niedzielne
Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2021/2022 oglądało średnio 1,22 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki cyklu trafią do ramówki Dwójki jesienią 2022 roku.
Średnia widownia premierowych odcinków „Koło fortuny”, wyemitowanych w okresie od 6 września 2021 roku do 3 maja 2022 roku wyniosła 1,22 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 14,10 proc. w gronie wszystkich widzów, 8,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Teleturniej emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 16.00 oraz w weekendy i święta o 14.35.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków śledziło 1,75 mln osób w grupie 4+.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 5 grudnia. Śledziło go średnio 2,17 mln osób. Wszystkie emisje z top 10 zostały pokazane w niedziele.
„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009. Aktualnie gospodarzem teleturnieju jest Norbert „Norbi” Dudziuk, który w tej roli we wrześniu 2019 roku zastąpił Rafała Brzozowskiego (bez zmian współprowadzącą jest Izabella Krzan). Jest to efekt decyzji Telewizji Polskiej, która postanowiła zamienić ze sobą gospodarzy „Koła fortuny” i „Jakiej to melodii?”.
Nowe odcinki jesienią
Według pierwotnych założeń premiery teleturnieju „Koło fortuny” miały być nadawane jeszcze przez kilka tygodni (finał produkcji tradycyjnie planowano na przełom maja i czerwca). Telewizja Polska w trybie pilnym postanowiła wycofać z ramówki premiery kolejnych odcinków, finał „Koła fortuny” został nadany 3 maja. Emisja nowych odcinków teleturnieju została przesunięta na jesień.
Telewizja Polska nie komentuje sprawy. Jak wynika z nieoficjalnych ustaleń, powodem szybszego zakończenia sezonu są cięcia publicznego nadawcy w zakresie realizacji produkcji. Podobny los spotkał również inne teleturnieje TVP - „Gra słów. Krzyżówka” i „Va banque”.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,22 mln widzów teleturnieju „Koło fortuny” w sezonie 2021/2022, hitem odcinki niedzielne