Komisja Europejska i MTV zachęcają do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Komisja Europejska oraz MTV Networks International ruszyły z ogólnoeuropejską kampanią frekwencyjną pod hasłem "Can you hear me Europe?" ("Halo Europo, słyszysz mnie?). Ma ona na celu zachęcenie młodych Europejczyków do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się między 4 a 7 czerwca br.
Akcja obejmie swym zasięgiem 27 krajów europejskich, w których emitowane będą spoty promocyjne oraz w których uruchomione zostały dedykowane strony internetowe dostępne pod adresem www.caneuhearme.eu.
Kampania telewizyjna, której pierwsza odsłona wystartowała 6 kwietnia brr, to trzy spoty ogólnoeuropejskie emitowane na kanałach MTV. Spoty mają zmotywować młodych Europejczyków do udziału w europejskim życiu politycznym oraz zachęcić ich do korzystania z prawa wyborczego.
Na specjalnych stronach internetowych młodzi ludzie mają możliwość wyrazić własne zdanie, podzielić się swoimi doświadczeniami oraz wypowiedzieć na temat Unii Europejskiej. Dodatkowo, na stronach znajdują się materiały filmowe ankiety online, informacje o wyborach. Niebawem znajdą się tam również wywiady z artystami europejskimi , którzy zgodzili się wyrazić swoją opinię na temat Wspólnoty.
Punkt kulminacyjny kampanii będzie miał miejsce 30 kwietnia br. o godz. 15.30 w trzech stolicach europejskich: Berlinie, Mediolanie oraz Pradze. Zgromadzeni tam wtedy młodzi Europejczycy wydadzą wspólny okrzyk "Can you hear me Europe".
Dołącz do dyskusji: Komisja Europejska i MTV zachęcają do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego