Komputronik reklamuje notebook Asus N50Vn
Komputronik prowadzi internetową kampanię reklamową notebooka Asus N50Vn. Akcja pod hasłem "Wzór do naśladowania" na zwiększyć sprzedaż urządzenia dostępnego w Polsce tylko w tej sieci sklepów.
Realizowana przez Komputronik internetowa kampania reklamowa notebooka Asus N50Vn podkreśla jego nowoczesność technologiczną i elegancję wzornictwa. Akcja pod hasłem "Wzór do naśladowania" ma doprowadzić do sprzedaży kilkunastu tysięcy sztuk tego urządzenia do końca bieżącego roku oraz wzrostu popularności Komputronik.pl jako jedynego sklepu, w którym jest ono dostępne.
Akcja reklamowa Asusa N50Vn prowadzona jest od 5 listopada w portalach ogólnotematycznych (Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl) i finansowych (Bankier.pl, Money.pl), witrynach dzienników ogólnopolskich i ekonomicznych (pb.pl, parkiet.com), serwisach społecznościowych (Nasza-klasa.pl, Grono.net, Fotka.pl) oraz wortalach tematycznych dla kobiet i mężczyzn. Kreację kampanii przygotował dział marketingu Komputronika, który przy zakupie mediów współpracował z ARBOmedia Polska, Ad.net, Ad-Vice oraz IDMnet. Uzupełnieniem akcji zaplanowanej do 21 grudnia są działania PR prowadzone przez White-Magick.
Dołącz do dyskusji: Komputronik reklamuje notebook Asus N50Vn