Konsumenci nie ufają firmowym blogom
Tylko 16 procent konsumentów ma zaufanie do treści czytanych nafirmowych blogach.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Forrester Researchwynika, że poziom zaufania do firmowych blogów jest najniższyspośród wszystkich źródeł informacji, o które pytano respondentów,uwzględniając zarówno tradycyjne jak i interaktywne media -informuje serwis MediaPost Publications.
Niewiele lepiej jest także w przypadku innych wykorzystywanychprzez firmy nowych form komunikacji. Przykładowo do treściumieszczanych na profilach marek w serwisach społecznościowychzaufanie ma tylko 18 procent badanych. Jest to drugie po firmowychblogach źródło informacji o najniższym poziomie zaufania.
Słabo wypadły też blogi prywatne (18 procent), internetoweogłoszenia (20 procent) i posty na listach dyskusyjnych (21procent).
Z kolei najwięcej, bo 77 procent badanych ufa wiadomościome-mail otrzymywanym od znajomych im osób. Następne w kolejnościbyły: recenzje (60 procent), Yellow Pages (48 procent), gazetycodzienne (46 procent), profile znajomych w serwisachspołecznościowych (43 procent), czasopisma i radio (po 39 procent)oraz telewizja (38 procent).
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Konsumenci nie ufają firmowym blogom