Krakus w tradycyjnym stylu promuje się wśród kobiet
W prasie wystartowała kampania reklamowa wędlin Krakus. Skierowana do kobiet akcja nawiązuje do dawnych zwyczajów.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wędlin Krakus promuje ich wizerunek jako tradycyjnej marki o najwyższej jakości. Zarówno graficzna, jak i słowna kreacja przekazu, skierowanego do mieszkających w dużych miastach kobiet w wieku 30-55 lat, nawiązuje do tęsknoty za dawnymi czasami. Poszczególne warianty layoutów zawierają rozwinięcia odnoszącego się do tych wędlin hasła "Równie dobre jak wtedy kiedy&" o dotyczące minionych obyczajów stwierdzenia: "&tańczyło się jeszcze w parach", "&kobietę całowało się jeszcze w rękę" i "& mężczyźni naprawdę byli mężczyznami".
Akcja od 11 marca jest prowadzona w prasie kobiecej (Zwierciadło, Pani, Przyjaciółka, Kuchnia, Oliwia, Uroda, Moje Gotowanie, Poradnik Domowy, Claudia, Kobieta i Życie, Twój Styl, Wysokie Obcasy).
Kreację kampanii - zaplanowanej do początku kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Paralotna, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Krakus w tradycyjnym stylu promuje się wśród kobiet