Królewskie kampania Królewskie Chwile chwały Legii Warszawa promują Królewskie
Rozpoczęła się promocja piwa Królewskie (Grupa Żywiec) nawiązująca do sponsorowania przez nie klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja Men at Work.
W ramach promocji Królewskiego w wybranych sklepach do pięciopaków tego piwa dołączane są szklanki, na których ukazano symbolicznie lata zdobycia przez Legię Warszawa piłkarskiego mistrzostwa Polski. Ogółem można zdobyć 4 takie pamiątkowe szklanki.
Promocja - zaplanowana do wyczerpania zapasów - wynika z faktu, że Królewskie od połowy ub.r. ponownie jest sponsorem Legii Warszawa (więcej na ten temat). Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży tego piwa w regionie warszawskim.
Promocję wspierają reklamy w punktach sprzedaży (m.in. kominy, plakaty, wkładki, standy na stoliki), prasie oraz na outdoorze. Za kreację tej kampanii - podobnie jak przygotowanie i obsługę samej promocji - odpowiada agencja Men at Work, która to zlecenie zdobyła w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Królewskie kampania Królewskie Chwile chwały Legii Warszawa promują Królewskie